ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
חילופי האשמות קשים בימין

קרב בטוויטר: "זרקתם 125,158 קולות לפח"

ירי בתוך הנגמ"ש והפעם בימין הדתי. "כמה קולות תזרקו הפעם? זה יעלה לנו בממשלת שמאל", תהה השר סמוטריץ' בפני 'עוצמה יהודית' • בן גביר בתגובה: "אני מבין שהסקר מלחיץ אותך" • גם שקד לא טמנה את ידה בצלחת • ומה חשף דוד ביטן?

קרב בטוויטר: "זרקתם 125,158 קולות לפח"
סמוטריץ' ובן גביר צילום: פלאש 90

חילופי האשמות הדדיים נרשמו בשעות האחרונות בין מפלגות הימין 'עוצמה יהודית' ו'הימין המאוחד'.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מ'הימין המאוחד', צייץ הערב (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו, נגד 'עוצמה יהודית' וכתב, "‏13 שנה אותו קמפיין ואותה תוצאה: בבחירות 2003 זרקתם 36,202 קולות ימין לפח, בבחירות 2006 זרקתם 24,826 קולות ימין לפח, בבחירות 2013 זרקתם 66,775 קולות ימין לפח, בבחירות 2015 עם אלי ישי זרקתם 125,158 קולות לפח, כמה קולות תזרקו הפעם? הפעם זה יעלה לנו בממשלת שמאל".

יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר צייץ בתגובה לסמוטריץ: "בצלאל, אני מבין שהסקר הבוקר שמעניק לעוצמה יהודית 3.5 מנדטים מלחיץ אותך... קדימה! תסתער עם כמה כתבי חצר, תשמיץ, תכפיש, תצא נגד מי שבזכותם אתה שר היום. אתה עושה את זה מצוין... חברים יקרים, בבחירות הקרובות לא מתבלבלים. מצילים את קולות הימין - מצביעים לעוצמה יהודית. 'כף' בקלפי!".

יו"ר 'הימין המאוחד' איילת שקד אמרה הערב כי "האתגר הגדול של הימין בישראל הוא לקבל 61 מנדטים לגוש הימין בבחירות הקרובות.  איך עושים את זה מצביעים רק לימין המאוחד! אסביר: 1. הפעם כ-ו-ל-ם צריכים לצאת להצביע, אף ימני לא נשאר בבית. 2. לא מצביעים למפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה. יש היום כ-64 מנדטים כשמחברים את קולות הימין, אך חלק מהמפלגות לא עוברות את אחוז החסימה וקולות רבים הולכים לפח. אסור לבזבז אף קול. 3. מצביעים לימין המאוחד, הסלע האידיאולוגי של הימין. זה לא משנה אם לליכוד יהיו 30 מנדטים או 33, זה כן משנה כמה כח יהיה לנו. גודל הגוש הוא זה שקובע. זכרו - את הקו האידיאולוגי של הממשלה אנחנו מכתיבים".

איילת שקד ודאי מתכוונת לרמוז בדבריה כי קול ל'עוצמה יהודית', שבסקרים האחרונים לא עוברת את אחוז החסימה, הינו קול לפח.

בתוך כך, בכיר 'הליכוד' חבר הכנסת דוד ביטן חשף הערב בראיו לאבי מימרן ברדיו 'קול חי' כי בן גביר התפשר ברגע האחרון לחבור ל'ימין המאוחד' בתמורה למקום השביעי, אך לא הייתה נכונות מצד 'הימין המאוחד'. לדבריו, "הצלחתי ברגע האחרון לשכנע את איתמר בן גביר. הוא הסכים לקחת את המקום השביעי, אבל לא היה עם מי לדבר בצד השני, איחוד הימין צריכים להחזיר את השם שלהם 'הבית היהודי'. אין שם שום איחוד, זו אותה מפלגה של 2015".

רשימת הימין המאוחד איילת שקד עוצמה יהודית בחירות 2019 איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד