י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צירוף מקרים?

טרגדיה כפולה: בין הנטבחים, אחות היורה

ארצות הברית מדממת ודואבת ביממה האחרונה בעקבות הירצחם של 29 בני אדם בשני מקרי ירי שבוצעו במדינות טקסס ואוהיו • בשעות האחרונות מתברר כי בין הנרצחים באוהיו, גם אחותו בת ה-22 של היורה שנורה גם הוא • ההורים נותרו ללא ילדים בכלל 

טרגדיה כפולה: בין הנטבחים, אחות היורה
הרוצח קונור בטס צילום: מתוך פייסבוק

אחותו של הרוצח נמצאה ללא רוח חיים יחד עם מכר משותף.

מייגן בטס, אחותו בת ה-22 של קונור בטס, האיש שרצח תשעה אנשים בבר בדייטון - אוהיו בלילה שבין שבת לראשון, נמצאה ללא רוח חיים לצד צעיר שזהותו לא פורסמה.

ברשת 'NBC' דווח כי מייגן והצעיר השני, נמצאו כשהם ללא רוח חיים במכונית. מנגד מפקד משטרת דייטון, ריצ'רד ביהל, אמר כי מייגן והצעיר הנוסף לא היו בתוך המכונית כשנמצאו ללא רוח חיים. עדיין יש דיסאינפורמציה לגבי המיקום בו הם נמצאו מתים.

הרשויות מאמינות כי קונור בטס פתח באש על קהל בבר במחוז אורגון של דייטון והרג תשעה בני אדם ופצע עשרות נוספות. אחותו, מייגן בטס, הייתה מאלו שנורו למוות. קונור נורה למוות על ידי שוטרים שהגיעו למקום. במסיבת עיתונאים אמרו הרשויות כי החשוד לבש שריון גוף, והיה עם תחמושת נוספת עליו בזמן שנורה.

עבור ההורים של השניים - היורה ואחותו, מדובר בטרגדיה כפולה, שכן קונור ומייגן היו ילדיהם היחידים ואת שניהם שיכלו ביום אחד. 

29 הרוגים בשני אירועי ירי בארה"ב

ארה"ב חווה יממה קשה של זוועות בלתי נתפסות, רק 12 שעות אחרי שהרוצח הגזען פטריק קרוסיוס רצח 20 בני אדם בקניון בטקסס, רוצח פסיכופת נוסף רצח 9 אנשים בבר בדייטון - אוהיו. מתחילת השנה נרשמו 125 נרצחים באירועי ירי המוניים בארה"ב, ואנחנו רק בחודש אוגוסט.

שני האירועים יחד הביאו ל-29 הרוגים, כשהטבח השני אירע 12 שעות אחרי הטבח בסניף "וולמרט" באל-פאסו, טקסס.

עדי ראיה כתבו ברשתות החברתיות כי הירי החל בסביבות השעה 01:00 בלילה שעון מקומי ונמשך כחצי דקה. עוד דווחו עדי ראיה, כי הם שמעו עשרות יריות, להערכתם יותר מחמישים.

עד ראיה שהיה במקום, ג'יימס וויליאמס, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "ראיתי בחור מול הדלת של מקום בילוי מקומי; היורה ניסה להיכנס למקום, אך לא הצליח לעשות זאת, כנראה בגלל שהיה עליו נשק, הוא החל לירות לכל עבר, ועובר אורח שהיה במקום הצליח לקחת ממנו את הרובה וירה בו".

עוד סיפר עד הראיה בדקות הראשונות כי הוא רואה "לפחות שבעה אנשים מתים מוטלים על יד המסעדה "שולחן פיקניק", וכן חבורה של אנשים שנלקחה לבית החולים. אני לא יודע כמה הם. המקום כאן הוא אסון".

קונור בטס מייגן בטס טבח בארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד