י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מושחת סדרתי, רמאי, רודף טובות הנאה"

הפרשן הבכיר על נתניהו: "פוטין לא לבד"

הפרשן הוותיק מוטי גילת העלה אמש פוסט לדף הפייסבוק שלו, בו מתח ביקורת על חברי 'הליכוד' שחתמו על הנאמנות לנתניהו שהוא המועמד מטעמם לראשות הממשלה ואין בלתו • "חתמו כולם על הצהרת נאמנות בנוסח מזרח אירופה ההיא"

הפרשן הבכיר על נתניהו: "פוטין לא לבד"
בנימין נתניהו / מוטי גילת צילום: מתוך פייסבוק

תחת הכותרת "פוטין לא לבד", העלה אמש (ראשון) הפרשן הפוליטי של 'כאן' מרדכי גילת פוסט לדף הפייסבוק שלו, בו גינה בחריפות את ההחתמה של חברי 'הליכוד' על נאמנות בלתי מסויגת למנהיג בנימין נתניהו. 

"אחרי כמה פגישות בארבע עיניים עם החבר הקרוב ולדימיר פוטין, מתחיל בנימין נתניהו ללמוד משהו משוחר הדמוקרטיה", כותב גילת, "איך לדכא מרד פוליטי אפשרי אצלו בבית. איך להפחיד את נושאי הכלים, חסרי עמוד השדרה, שלא יסטו חלילה מהשורה. איך להלך אימים על מי שאין די בסגידתם העיוורת למנהיג; איך להבטיח את נאמנותם באמצעות חתימה על הצהרת נאמנות".

"כן, זה קורה אצלנו, בליכוד, במפלגת השלטון הוותיקה של ישראל - לא במוסקבה, לא בקרמלין, לא בכיכר האדומה. זה קורה במפלגת ההדר הביתרי לשעבר, במפלגת החושך הלאומית, במפלגה שהעומד בראשה, בנימין נתניהו, מתנהג כמי שכיסא המלכות שלו מתחיל להתנדנד".

גילת מטיח בשרי וח"כי 'הליכוד' וכותב, "זה קורה בגלוי, לאור היום, בלי בושה – בלי שאיש מבכירי הליכוד יעז לצייץ. אפילו אחד לא השמיע קול מחאה, אפילו אחד לא קם ואמר עד כאן, אני לא בובה של מישהו, אני לא סמרטוט, אני לא מונח בכיסו של מישהו – ודאי לא בכיסו של ראש הממשלה שראשי מערכת האכיפה הגיעו למסקנה שהוא מושחת סדרתי, רמאי, רודף טובות הנאה שמשחית חלק מסביבתו הקרובה".

והפרשנות שלו לקינוח: "אף אחד לא קם כי האנשים שמסביב לנתניהו, שהשררה מעבירה חלק מהם על דעתם, מחכים שאחרים יעשו בשבילם את העבודה. אין להם אומץ לעשות זאת בעצמם. אף שחלק מהם שונאים את ראש הממשלה, אף שחלק מהם ממש מאסו בו, אף שכמה מהם מדברים בו סרה מאחורי גבו – חתמו כולם על הצהרת נאמנות בנוסח מזרח אירופה ההיא. הם התחייבו לא להמליץ על מועמד אחר מהימין - לא להראות לו את הדלת. במילים אחרות: הוא יוביל את המדינה למערכת בחירות שלישית רצופה והם שוב יאשימו את כל העולם ואשתו, למעט את עצמם, בשערורייה", מסכם מוטי גילת.

בתחתית הפוסט הוא צירף את תמונתם של ראשי צמרת 'הליכוד' שהיה מצופה מהם שיגידו עד כאן, והם, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין והשרים; ישראל כץ, משה כחלון, גלעד ארדן וח"כ גדעון סער. 

מוטי גילת בנימין נתניהו ולדמיר פוטין בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד