י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תוצאה מפתיעה

ממשלת נתניהו-גנץ: מה חושב על זה הציבור

סקר חדש קובע: רוב הציבור מתנגד לממשלת אחדות של כחול-לבן והליכוד בראשות בנימין נתניהו • נתון מפתיע: דווקא בכחול לבן מתלהבים ממשלת אחדות יותר מאשר בליכוד

ממשלת נתניהו-גנץ: מה חושב על זה הציבור
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: Dudi Modan/Noam Revkin Fenton, Flash90

רוב הציבור מתנגד לממשלת אחדות של כחול-לבן והליכוד בראשות בנימין נתניהו - כך עולה מסקר וואלה! NEWS ומכון מדגם בראשות מנו גבע, שנערך ברקע הדרישה של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן להקמת ממשלת אחדות ללא חרדים, ולצד ההערכה הגוברת במערכת הפוליטית שממשלת אחדות עשויה להיות התרחיש האפשרי היחיד ביום שאחרי הבחירות.

52% מהמשיבים אמרו שהם לא תומכים בממשלת אחדות של הליכוד וכחול-לבן בראשות נתניהו, ורק 34% הביעו תמיכה במהלך. הנשאלים בסקר נשאלו ספציפית על ממשלת אחדות בראשות נתניהו, למרות שבימים האחרונים ליברמן העלה את האפשרות להקים ממשלת אחדות בראשות מועמד אחר מהליכוד.

מהסקר עולה כי הרעיון של ממשלת אחדות בראשות נתניהו מעורר התנגדות גדולה יותר בקרב מצביעי המרכז שמאל מבקרב מצביעי ימין; 55% ממצביעי המרכז שמאל מתנגדים לרעיון, לעומת 48% של מצביעי ימין, ורק 37% ממי שמגדיר את עצמו כימין ו-38% ממה שמגדיר את עצמו כשמאל תומכים בו.

יחד עם זאת, נראה שבקהל של כחול-לבן מתלהבים יותר מממשלת אחדות מהקהל הליכודי: 51% ממי שמתכוון להצביע כחול-לבן בבחירות הבאות תומך בהקמת ממשלת אחדות בראשות נתניהו לעומת 42% שמתנגדים, ואילו 49% ממי שמתכוון להצביע ליכוד מתנגד לרעיון ורק 37% תומכים.

ממשלת אחדות בנימין נתניהו בני גנץ סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד