ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
קידוש השם

איבדה את כל כספה והוא הושב לה בחזרה

התיירת הקנדית הגיעה לישראל לבקר חברים ואיבדה את כל כספה •  צוותי הרכבת התגייסו להצלת החופשה, פתחו במבצע חיפושים והשיבו לנוסעת את כל כספה

איבדה את כל כספה והוא הושב לה בחזרה
רכבת בישראל "לא בשירות". אילוסטרציה צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

עונת הקיץ בשיאה, ואל הנוסעים הקבועים הנוסעים ברכבת לשגרת יומם, מתווספים מידי יום עשרות אלפי נוסעים מזדמנים בדרכם למקומות הבילוי, חופי הים, חופשות בחו"ל והופעות הקיץ הגדולות.

עם הגידול במספר הנוסעים המזדמנים, גדל באופן טבעי מספר האבידות שנשכחות ברכבת, וצוותי הרכבת, הפקחים וצוותי התחנות, נערכים באופן מתוגבר בחודשים אלה על מנת להשיב אותן לבעליהן במהירות.

לפני מספר ימים, נחתה בנתב"ג תיירת צעירה מקנדה, בדרכה לביקור חברים ובילוי חופשת קיץ בישראל. כשירדה בתחנת ההגנה בתל אביב, גילתה להפתעתה כי את התיק עם כל כספה שכחה על הרכבת המתרחקת.

התיירת ניגשה בבהלה למנהל המשמרת בתחנה חנן פרץ שמיד יצר קשר עם כלל צוותי הרכבות, פתח במבצע חיפושים נרחב, ויצר קשר עם מקסים ביטון, הפקח שנמצא על הרכבת ממנה ירדה הנוסעת.

התיק שאיבדה התיירת. צילום: רכבת ישראל

ביטון מיד החל בסריקות על הרכבת, איתר את האבידה תוך מספר דקות, ושמר עליה עד שנמסרה למשמרות של מנהל המשמרת בתחנת בנימינה. עם קבלת העדכון על מציאת התיק, דאג צוות תחנת ת"א ההגנה להעלות את הנוסעת על רכבת לבנימינה, שם חיכה לה התיק שנאבד.

"הייתי בטוחה שהחופשה שלי נהרסה לחלוטין, לא האמנתי שיחזירו לי את התיק על כל הכסף שבו", אמרה התיירת בהתרגשות, "אני מודה לכם שהצלתם לי את החופשה." בנוסף, העניקה התיירת לצוות כוסות אייס קפה קר כאות הערכה.

 

 

השבת אבידה תיירת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד