כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מזהים את השודד? • צפו בניסיון שוד ב'בנק הדואר'

משטרת ישראל מבקשת את עזרתכם: נסו לזהות את השודד • ניסיון השוד החמוש התרחש בסניף 'בנק הדואר' בבני ברק, אך הוא נכשל והשודד נמלט • צפו בהסרטה

מזהים את השודד? • צפו בניסיון שוד ב'בנק הדואר'

משטרת ישראל מרחב דן מבקשת את עזרת הציבור בזיהויו ואיתורו של חשוד, אשר נכנס אתמול (ד) סמוך לשעה 12:30 בצהריים לסניף בנק הדואר ברחוב החלוצים 1 שבשכונת פרדס כץ בבני ברק, וניסה לשדוד באיומי אקדח מהכספרית סכום כסף. משכשל, נמלט מהמקום. כל היודע את זהותו מתבקש להתקשר למוקד 100.

אתי מדוברות משטרת תל אביב, מסרה ל'בחדרי חרדים' כי אין זה מקרה שוד ראשון בסניף זה, וכי בשנה האחרונה אירעו בו מספר מקרי שוד. עם זאת, עדיין לא ברור אם קיים קשר בין המקרים.



בשנה האחרונה התרחשו מעל ל-10 מקרי שוד בבנקים.

ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל, ניצב יואב סגלוביץ', מסר לפני כחודשיים בישיבת ועדת הפנים, כי מבחינה סטטיסטית אין שינוי, אין עלייה במקרי השוד במדינת ישראל. "בשנת 2011 מול 2010 יש ירידה של כ-50% במעשי שוד שבוצעו כנגד סניפים שונים של בתי-דואר. לגבי בנקים, אנחנו נמצאים במצב של יציבות ב-2010 מול 2011".

סגלוביץ' הוסיף: "לגבי טיפול המשטרה – הנושא הזה נמצא בסדר עדיפות גבוה, זה לא דבר חדש. זה מסוג העבירות שרמת התעדוף שלהם במשטרה, גם היסטורית, היא ברמה מאוד גבוה. רוב התיקים, לא כולם, מתוכללים תחת ראייה כוללת, כאשר המודיעין הוא מודיעין משותף".
שוד בנק הדואר פרדס כץ משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד