י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"בבקשה תפסיק, אתה דוקר אותי"

כתב אישום: דקר את השותפה 86 פעמים

כחצי שנה לאחר הירצחה בייסורים של היהודייה אליז סטיבנס על ידי שותפה לעסק בתוך ביתו באמצעות סכין מטבח ופטיש - הוא הואשם אתמול ברצח | שכן העיד כי זעקה לעזרה אך הדלת הייתה נעולה והשכנים לא הצליחו לפרוץ אותה ולהצילה: "עזוב אותי בשקט, אתה הולך להרוג אותי", אלה היו מילותיה האחרונות

כתב אישום: דקר את השותפה 86 פעמים
דם על הידיים. אילוסטרציה צילום: unsplash

רצח מחריד: צורף כסף שדקר את השותפה שלו למוות, לאחר שהיא שהגיעה לבריטניה כדי לסיים איתו את השותפות, הואשם אתמול (שני) בבית המשפט, ברצח של אליז סטיבנס, אם לשלושה.

סטיבנס בת ה-54 נמצאה על ידי המשטרה מכוסה בדם בביתה בהנדון - לונדון, בסוף חודש אדר האחרון, לאחר ששכנים שמעו צעקות ורעשים שהגיעו מהקומה השניה. גופתה של אליז סטיבנס, נמצאה בביתו של שותפה לעסק - איאן לוי, כשהיא עם 86 פצעי דקירה נפרדים. סכין מטבח ופטיש גדול נמצאו לצידה.

התובעת ג'יין ביקרסטאף אמרה בעת הקראת כתב האישום נגד לוי, כי הרצח היה תוצאה של "זעם של חוסר שפיות, הוא סבל מחרדה ודיכאון". בדיון בבית המשפט נאמר כי הקורבן הגיעה לבריטניה עם שלושת ילדיה מישראל, כדי לסיים את השותפות ביניהם. כך דווח האתר "ג'ואיש כרוניקל".

בבית המשפט התברר, כי היא אמרה לבנותיה שהיא צריכה לפגוש את איאן בשעה 21:00, היא יצאה מהבית וזו הייתה הפעם האחרונה שראו אותה בחיים.

אחד השכנים, מייקל הארווי, שהתגורר באזור 14 שנים, היה שכנו של מר לוי. בבוקר הרצח, סמוך לשעה עשר בבוקר הוא שמע מהומה גדולה בקומה העליונה ואת קולה של אישה זועקת בצרחות נוראיות 'עזרה, עזרה'. הוא זיהה שהרעש מגיע מהדירה של איאן לוי, ושמע את הקורבן צועקת, "איאן תפסיק את זה. עזוב אותי בשקט, אתה הולך להרוג אותי" וכן "איאן בבקשה תפסיק, אתה דוקר אותי".

באותו הזמן השכן הארווי הזעיק את המשטרה, אך לא הצליח לפרוץ את דלת הבית ולכן קרא לשני שכנים נוספים לעזור לו. אך גם הם לא הצליחו.

התובעת אמרה בדיון כי "שוטרים הגיעו לדלת וניסו לקבל תשובה מעבר לדלת ממר לוי, הוא לא הגיב, רק כשהם אמרו לו שהם עומדים לשבור את הדלת, הוא פתח אותה, הוא יצא למסדרון מכוסה בדם, שוטרים ראו כמות גדולה של דם על הרצפה, היא שכבה על גבה עם פצעי דקירה רבים".

הדיון בעניינו יימשך בימים הקרובים בתקווה להרשעתו במעשים ושליחתו למאסר כבד.

רצח מחריד אליז סטיבנס איאן לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד