י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בניגוד לחוק

רון קובי, רכב הב.מ.וו היוקרתי והאזהרה שקיבל

רון קובי הוזהר ע"י משרד הפנים ולמרות זאת הוא נוסע ברכב ב.מ.וו יוקרתי - אף שעלותו גבוהה מהמותר בחוק • רון קובי: "זה רכב חלופי"

רון קובי, רכב הב.מ.וו היוקרתי והאזהרה שקיבל
רון קובי לצד רכב ב.מ.וו צילום: נתי שוחט ויונתן זינדל, פלאש 90

ראש עיריית טבריה, רון קובי, עובר לכאורה על תקנות משרד הפנים לאחר שבשבועות האחרונים הוא מתנהל עם רכב מסוג ב.מ.וו יוקרתי שעלות שכירותו כ־7,500 שקלים בחודש. כך מפרסמת הבוקר (שלישי) לראשונה, כתבת הצפון של "ישראל היום"- עדי חשמונאי.

לפי התקנות, סוג הרכב שבו רשאי ראש עיר להשתמש בו, תלוי במספר התושבים. כאילו שלא חסרות לו צרות מבית ומחוץ, ואחרי שכבר הוזהר על ידי בכיר במשרד הפנים לגבי הרכב שבו הוא משתמש, ראש עיריית טבריה רון קובי נראה לאחרונה שוב כשהוא נוסע ברכב היוקרה של אותו היצרן.

על פי תקנות משרד הפנים, רשות אשר מספר תושביה אינו עולה על 100 אלף - בטבריה יש כ־46 אלף - מזכה את ראש העירייה ברכב שעלותו אינה עולה על 215 אלף שקלים, או ברכב חליפי בדמי שכירות חודשיים של 5,000 שקלים לכל היותר. עלות שכירות רכב הב.מ.וו שבו נוסע קובי היא כ־7,500 שקלים בחודש. זאת לעומת האופל אינסיגניה שמשרתת אף היא את קובי, ועלות שכירתה פחותה משמעותית.

עיריית טבריה המקרטעת סובלת מגירעון עמוק של כ־100 מיליון ש'. אי אישור תקציבה שהביא לזימון לשימוע לפני הדחה לקובי, עומד היום בעין הסערה לא רק בטבריה, אלא גם בבית המשפט העליון שדחה אמש את עתירתו של קובי לדחיית השימוע אצל השר אריה דרעי. זוהי לא הפעם הראשונה שקובי בוחר להשתמש ברכב מנקר העיניים, למרות הכעס הרב שמופנה אליו מצד תושבים רבים.

רון קובי רכב יוקרה ב.מ.וו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד