י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
על טהרת הקודש 

ה"לונה פארק" הענק של בני ברק יוצא לדרך

מגוון אירועים ושלל תכניות מפיקה עיריית בני ברק לקראת ימי "בין הזמנים" הכוללים סדנאות ואירועים לכל גיל - הכל על טהרת הקודש 

ה"לונה פארק" הענק של בני ברק יוצא לדרך
המתחם שהוקם צילום: באדיבות המצלם

ביוזמת ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין, עיריית בני ברק שינתה את החשיבה, והביאה את האטרקציות לתוך העיר. במסגרת זאת, יתקיימו מגוון אירועים ושלל תכניות מפיקה עיריית בני ברק לקראת ימי "בין הזמנים" הכוללים סדנאות ואירועים לכל גיל - הכל על טהרת הקודש.

במקום הסעות למגוון אטרקציות בכל רחבי הארץ, השנה יוקם פארק "בילונה" על שטח של 12 דונם בצפון העיר, שייתן לילדי בני ברק את החוויות הכי חדשניות והכי גדולות – כאן קרוב לבית! על מנת שיוכלו ילדי העיר לקבל חופשת תוכן ערכית ומרתקת בתחומי העיר, במטרה לרכז כוחות רעננים ומחודשים לפתיחת שנת הלימודים הבאה.

הלונה פארק הענק שנבנה בצפון בני ברק, ויחל לפעול מיד לאחר ט' באב, יוכל להכיל אלפי ילדים מידי יום, בעשרות אטרקציות ומתקנים. החל מרכבת הרים מהגדולות בארץ באורך של 250 מטר! גלגל ענק, ומכוניות מתנגשות, כל זאת לצד פינות הפעלה ודוכנים שונים לילדים.

מנהלי השיווק של בי לונה אומרים כי למרות פרק הזמן הקצר שנותר מאז הזכייה במכרז העירוני ועד לפתיחת הפארק, הפארק כבר עומד על תילו, וכי כעת עמלים אנו לתת חוויה מושלמת לכל תושבי בני ברק, ילדים והוריהם. לצורך כך הוקמו בפארק פינות חמד עם דוכני משקאות, שתיה קלה, קולה ומים מינרלים, בשיתוף עם אחת החברות הגדולות במשק שתזכה לחשיפת ענק ובלעדיות על הפארק.

וזאת לצד פעילויות מצד חברות גדולות במשק החלב והגבינה כמו גם להעצים את החוויה עומדים מנהלי המקום להבאת שיתוף פעולה עם החברות הגדולות במשק המשווקות חטיפים לילדים כמו: תפוציפס, במבה, ביסלי והחטיפים הכשרים למהדרין והפופולאריים בקרב הציבור החרדי.

בהלפרין הפקות שמפעילים את האתר מציינים כי כדי להעצים את החוויה של כלל תושבי העיר אנו יוזמים כעת אוהל מיוחד ובו יוצגו אופן עשיית תשמישי הקדושה, כדי להנגיש לילדי ישראל את נושא הידור המצוות. במהלך כל ימי פעילות הפארק יינתנו שרותי בריאות ועזרה ראשונה על ידי אחד מארגוני ההצלה הגדולים בישראל שיעמידו במקום רופא וחדר עזרה ראשונה.

לונה פארק אטרקציות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד