י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אלפי שוברים להופעות

בכיר בעיריית י-ם פינק בכרטיסים תמורת ביטול דו"חות

חשד: בכיר בעיריית ירושלים פינק באלפי כרטיסים להופעות תמורת ביטול דוחות והיתרים מיוחדים • הבוקר הוא נעצר יחד עם מנכ"ל חברה עירונית והעוזרת שלו

בכיר בעיריית י-ם פינק בכרטיסים תמורת ביטול דו"חות
צללית אדם. אילוסטרציה צילום: unsplash

בכיר בעיריית ירושלים נעצר הבוקר (שלישי) על ידי חוקרי מחלק ההונאה במחוז, יחד עם מנכ"ל חברה עירונית והעוזרת שלו, בחשד למתן שוחד תמורת טובות הנאה.

מזה כ-10 חודשים מנהלת משטרת ישראל חקירה סמויה בעקבות מידע שהתקבל בחשד לאי סדרים, קבלת ומתן שוחד והפרת אמונים ע"י בכיר בחברה עירונית הפועלת מטעמה של עיריית ירושלים והעוזרת האישית שלו ואדם נוסף הנושא משרה בכירה בעירייה.

מחקירת המשטרה הסמויה שנוהלה עד כה, חשפו חוקרי המשטרה חשד כי הבכיר בחברה העירונית והעוזרת האישית שלו, 'סיפקו בחינם' לאורך השנים אלפי כרטיסים לאירועים והופעות, באמצעותו של הבכיר בעיריית ירושלים, וזאת עפ"י החשד במטרה לקדם טובות הנאה ואינטרסים אישיים בהם ביטולם של דוחות חניה למקורביו.

עוד עלה החשד, כי הבכיר בחברה העירונית, בדרך זו פעל לקבלת היתרים להריסתו של מבנה בדרום העיר המוגדר כ'מבנה לשימור' הנמצא בחזקתה של אשתו, ובנייתו של בניין דירות במקומו.

כאמור, לאחר איסוף חומר הראיות וחיזוק החשדות נגד 3 חשודים המרכזיים, הבוקר עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, נעצרו החשודים בשנות ה-30 ו-70 לחייהם, תושבי ירושלים והסביבה, והם נחקרים בשעה זו במחלק ההונאה של המשטרה בגין עבירות מרמה והפרת אמונים ולקיחת / מתן שוחד. בשעות הצהריים הם יובאו בפני בית משפט השלום בירושלים לדיון בעניינם.

עיריית ירושלים שוחד הופעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד