י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בלתי נתפס

בא לניתוח בשלפוחית ועבר בטעות ברית מילה

טרי בראזייר הבריטי, הגיע לבית החולים בלסטר כדי לעבור ניתוח פשוט בשלפוחית, לתדהמתו גילה, כי עקב טעות בזיהוי של הרופאים, הם ביצעו בו ברית מילה | הוא פוצה ב - 20,000 ליש"ט

בא לניתוח בשלפוחית ועבר בטעות ברית מילה
ברית מילה צילום: פלאש90

טרי בראזייר מהעיר לסטר שבבריטניה, נעבר ברית מילה עקב טעות בזיהוי של בית החולים בלסטר שבאנגליה.

הגבר שנכנס לבית חולים לניתוח שגרתי בשלפוחית ​​השתן, קיבל פיצוי של 20,000 ליש"ט (100.000 שקל) לאחר שרופאים מלו אותו בטעות במקום מישהו אחר.

ה'אינדפנדנט' מדווח, כי טרי ברזאייר נימול, לאחר שבית החולים המקומי התבלבל בניירת, ורשם אותו בשם של חולה אחר.

על פי הדיווח, הגבר בן ה -70 לא שם לב לכך שההליך השגוי מתבצע, מכיוון שהוסחה דעתו כשהוא פטפט עם האחיות. הגבר שנכנס לטיפול שגרתי, יצא עם טיפול אחר לגמרי, לאחר שרופאים המטפלים בו קיבלו את הניירת הלא נכונה ובצעו בו ברית מילה.

הפנסיונר בן ה-70 היה המום כשהדבר נודע לו, ולאחר שהתלונן, הרופאים הנבוכים נאלצו להודות בטעותם. "האחיות היו לידי ודיברנו, אז לא ידעתי מה קורה", כך סיפר טרי לדיילי סטאר. "זו הייתה הפתעה אמיתית" הוסיף.

כעת הוא קיבל פיצוי סך של 20,000 ליש"ט מבית החולים.

אנדרו פורלונג, המנהל הרפואי בבתי חולים בלסטר אמר: "אנו מאוד מצטערים על הטעות הזו, והייתי רוצה לנצל את ההזדמנות הזו כדי להתנצל בפני מר בראזייר".

"אנו לוקחים אירועים כאלו ברצינות רבה וביצענו באותה עת בירור מקיף בכדי לוודא שלמדנו מהאירוע הזה, ועושים כל שביכולתנו בכדי להימנע מכך שדבר כזה יחזור על עצמו, בעוד שכסף לעולם לא יכול לבטל את מה שקרה, אנו מקווים כי תשלום זה מספק פיצוי כלשהו".

ה'אינדפנדנט' מציין לגולשים, כי בנוסף למנהג הדתי שנפוץ ביהדות, באיסלאם ובכמה קהילות אפריקאיות, ברית מילה היא גם טיפול רפואי מסוים לגברים, במיוחד אלו הסובלים מבעיות שונות. עוד מצוין האתר, כי גברים שנימולים נוטים פחות לקבל דלקות שונות, וחשופים פחות לזיהומים.

ברית מילה אנגליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד