י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

12 שעות לכלה: חוויות מיריד 'קריסטל'

למעלה מ15 אלף כלות ונשים, קרוב ל200 עסקים ואלפי מטרים של דוכני מכירה נפגשו ביום שני ל-12 שעות לחוויה מדהימה • יריד קריסטל, חוויה של פעם בשנה

12 שעות לכלה: חוויות מיריד 'קריסטל'
יריד קריסטל צילום: יח"צ

בסביבות השעה 9:00 בבוקר כבר החלה להתמלא הרחבה בכניסה לבנייני האומה בנשים ובנות שהמתינו בסבלנות ובציפייה לפתיחת השערים. בשעה 10:00 השערים נפתחו ומאז החל זרם בלתי פוסק של כלות ונשים שהגיעו בהמוניהן ליהנות, כפי שהובטח, מחוויית קניות אחרת! את כסא הכלה המדהים ביופיו והמעוצב בסגנון חדשני ניתן היה לראות כבר מבחוץ, לצידו עומדות בובות ראווה לבושות בשמלות כלה יוקרתיות ששיוו למקום מראה אותנטי ומיוחד כך שאי אפשר היה להתבלבל – מדובר באירוע ייעודי לכלות ובנות משפחתן!

יריד קריסטל • קרדיט: יח"צ

מיד בכניסה קיבלה כל אחת שקית ממותגת שבתוכה קופוני הנחה שווים, מגזין 'התחלות' - המגזין החודשי למאורסים וגם מפת התמצאות, שתעזור לכל אחת לדעת בדיוק היכן ממוקם כל עסק בתוך אלפי המטרים של היריד. במות התצוגה שהוקמו ברחבת הכניסה של בנייני האומה היו התחנה הראשונה והיוו מוקד התעניינות רב. כל אחת שנכנסה, נעצרה שם להתפעל מהעיצובים המדהימים של שמלות הכלה והקולקציות החדשות של בגדי הנשים. על עיצובי הפרחים הופקדה הגב' שיפי קימלמן ועיצובי הפירות המרהיבים מבית ביוטי פרי.

יריד קריסטל • קרדיט: יח"צ

בהמשך הסתובבו הנשים בשאר האולמות שבכל אחד מהם עשרות דוכנים של מותגים וחנויות, אהובות ומוכרות שהציעו מחירים אטרקטיביים והנחות מיוחדות ליריד קריסטל. לקראת השעה 10 בלילה ממהרות כולן לתיבת ההגרלה הגדולה. מיד בסיום האירוע, מתקיימת ההגרלה המדוברת על חבילת פרסים בשווי 60,000 ₪ והמתח בשיאו. כל מי שעדיין לא שלשלה את הטופס המאשר שסך קניותיה ביום היריד הינו מעל 1000 ₪, ממהרת לעשות זאת לפני שיישלף הפתק הזוכה. בשעה 10 בדיוק, מתערבבים אלפי הפתקים שבתיבת ההגרלה ונשלף הפתק המזכה בחבילת המתנות. כולן מקשיבות בהתרגשות כשהנציגה מתקשרת בשידור חי לזוכה המאושרת, ר. שטרן, ומודיעה לה על זכייתה בחבילת פרס בשווי 60,000 ₪.      

יריד קריסטל • קרדיט : יח"צ                                  

אנשי מקצוע ובעלי עסקים גדולים שהגיעו להתרשם מהיריד, הביעו את התפעלותם מהארגון המקצועי ומתשומת הלב לפרטים הקטנים ביותר. גם הקהל הרב שגדש את האולמות לא הסתיר את התפעלותו מההיצע הרחב והמגוון של הדוכנים, מהמחירים המשתלמים שניתנו ביום היריד ומהעיצובים המרהיבים שתרמו לאווירה במקום.

אז מה באמת יש ביריד הזה, שמצליח להביא כ"כ הרבה נשים וכלות ליום של קניות? אולי זה הנוחות -  שכל מה שצריך מרוכז תחת קורת גג ממוזגת אחת? או שזה המגוון והמבחר של החנויות הכי שוות? שירות המשלוחים? תיקוני התפירה במקום שניתנים ללא תשלום? או אולי זו ההגרלה הגדולה בסוף היום? כנראה שזה המכלול של הכל ביחד, שילוב שיוצר חוויה מושלמת שאף אחת לא רוצה לפספס. בפרסום ג'מבו, חותמים בסיפוק את היריד הרביעי במספר ומוסיפים "נמשיך בעז"ה במטרתינו להפוך את תקופת ערב החתונה לקלה יותר, חסכונית יותר ואפילו מהנה יותר... הפתעות נוספות בדרך ויש למה לצפות..."

בנייני האומה יריד כלות התחלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד