י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מסכמים שבוע רביעי לפעילות "מיחזורית המשאלות 2" 28 ילדים כבר הגשימו משאלות

את השבוע הרביעי לפעילות "מיחזורית המשאלות 2" מסכם תאגיד המיחזור אל"ה בהתרגשות גדולה עם זכייתם של שבעה ילדים נוספים, המצטרפים יחד ל-28 ילדים שהגשימו משאלות במהלך ארבעת השבועות הראשונים לפעילות

מסכמים שבוע רביעי לפעילות "מיחזורית המשאלות 2"  28 ילדים כבר הגשימו משאלות
פחי מחזור צילום: pixsabay

את השבוע הרביעי לפעילות "מיחזורית המשאלות 2" מסכם תאגיד המיחזור אל"ה בהתרגשות גדולה עם זכייתם של שבעה ילדים נוספים, המצטרפים יחד ל-28 ילדים שהגשימו משאלות במהלך ארבעת השבועות הראשונים לפעילות. פעילות "מיחזורית המשאלות 2" מתקיימת זו השנה השנייה ברציפות, לאחר שבפעם הקודמת העלתה את רף מיחזור בקבוקי השתייה המשפחתיים בערים החרדיות.

בהגשמת המשאלות השנייה שנערכה השבוע על ידי תאגיד המיחזור אל"ה, זכו שבעה ילדים להגשים משאלות וקיבלו כרטיספר, פליימוביל, לגו, בית בובות, קורקינט ורחפן עם מצלמה. הילדים הזוכים ציינו את התרגשותם מהגשמת המשאלות, חלקם בנסיבות מרגשות במיוחד. 

רוצים להשתתף בפעילות ולהגשים משאלות?

אספו בקבוקים משפחתיים ריקים, רשמו את מספר הטלפון על גבי הבקבוק, ציינו את מספר המשאלה שבחרתם, השלימו את המשפט "לכל בקבוק יש..." עם המילה המקורית ביותר והשליכו את הבקבוקים למיחזורית הקרובה. מדי שבוע יאספו הבקבוקים מרחבי הארץ ויגשימו משאלות.

"הבקבוקים למיחזורית – המשפחה לבית מלון"!

רשימת המשאלות מגוונת ומאפשרת סיכוי לזכות מדי שבוע ב:

פליימוביל, לגו, קורקינט, אופניים, רחפן עם מצלמה, בית בובות מפואר, "כרטיספר", וצמיד פנדורה.

עם סיום הפעילות תיבחר מבין המשתתפים גם משפחה שתזכה בשבת משפחתית בבית מלון. 

בקרב הציבור החרדי קיימת מגמת עלייה בהיקף המיחזור בשנים האחרונות, בתי ספר ותלמודי תורה נרתמים לפעילויות מיחזור ואף אחד מבתי הספר הנחשבים "בית מלכה" מוביל בפעילות המיחזור של תאגיד המיחזור אל"ה.

"מיחזורית המשאלות 2" תתקיים בין התאריכים כ"ג בסיון (26.06.19) לכ"ז באב (28.08.19), בהתאם לתקנון הנמצא במשרדי אל"ה ומשרד הפרסום גל אורן.

תאגיד אל''ה מיחזור משאלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד