י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הערצה על גלגלים

'הלמבורביבי' - קמפיין בחירות בשווי מיליון דולר

צעיר יהודי המתגורר בפלורידה, מעריץ של בנימין נתניהו, כיסה את רכב היוקרה שלו בתמונות של ראש ממשלת ישראל • למה הוא עשה את זה, ומהן התגובות שהוא מקבל ברחוב?

'הלמבורביבי' - קמפיין בחירות בשווי מיליון דולר
הלמבורביבי צילום: פייסבוק בנימין נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם פוסט בסוף השבוע שעבר ובו תמונה של רכב יוקרה מסוג 'למבורגיני' מכוסה בתמונות שלו, יחד עם דגלי ישראל וארה"ב. נתניהו כתב בפוסט, "ליגה אחרת, גם בארה"ב. תודה לקהילה הישראלית בפלורידה על התמיכה!".

מי עומד מאחורי הפרסום, ומי בעל הרכב? באתר ynet יצאו לבדוק, וגילו כי הוא אוהד נלהב של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בשם ג'ו זבולוני מפלורידה.

בראיון לכתבת אלכסנדרה לוקש מ-ynet הוא מספר, "רציתי לשלוח חיבוק אוהב לראש הממשלה אחרי שנים של הכפשות וביזויים וכל מיני קמפיינים של שיימינג שראש הממשלה ומשפחתו עברו מצד השונאים שלו. רציתי להראות לו שאוהבים אותו, למסור לו חיבוק ענק. מה שאתם רואים כאן מאחורי זה במיוחד בשבילו לטקס קבלת פנים מאוד מיוחד שתכננתי בוושינגטון. לצערי כשהתחילו הטילים מעזה הוא צריך היה לחזור לישראל ופספסנו אותו. אבל תכננו לו שיירה של 100-150 כלי רכב עם דגלי ארה"ב וישראל".

הפוסט בפייסבוק של בנימין נתניהו

הוא החליט לעשות את זה דווקא עכשיו בעקבות הבחירות בישראל הקרבות ובאות, מכיוון שחשוב לו שבנימין נתניהו ייבחר שוב. לדבריו, "ההישגים שלו חסרי תקדים בכל המבחנים. בטחוני, כלכלי, ישראל נחשבת היום מעצמה עולמית, וזה הרבה הודות לראש הממשלה שלנו". וכמובן, הוא מתכנן לבוא לארץ בבחירות הקרובות על מנת להצביע לבנימין נתניהו. 

הוא מספר כי הוא מקבל עשרות בקשות מדי יום מאנשים שרוצים להצטלם עם הרכב, ומעלים אחר כך את התמונות לרשתות החברתיות. לדבריו, כולם מזהים את נתניהו ומבטאים הערצה כלפיו. לעיתים נדירות הוא מקבל הערות שליליות משונאי ישראל אבל הוא לא מתרשם מכך.

עם כל זה, אין ספק שגו' הוא שגריר מעולה שלנו בעולם.

 

למבורגיני בנימין נתניהו קמפיין בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד