י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כוח הרצון

האיש שמצא עבודה מכניסה בין המכוניות בכביש

לשלוח קורות חיים? זה מייאש • הכירו את האיש שמצא עבודה בדרך הכי מגניבה שיש • האיש מספר: "הייתי מיואש מאוד. מילאתי עשרות טפסי קבלה לעבודה ושלחתי מאות קורות חיים, אך לא קיבלתי תשובה", עד שזה קרה

האיש שמצא עבודה מכניסה בין המכוניות בכביש
פטריק עומד בצומת צילום: טוויטר של דיג'יאנפיליפו

הנהגים בעיר פיניקס באריזונה, רגילים כבר לאנשים העומדים בצמתים ומקבצים נדבות, או מציעים לשטוף להם את שמשת הרכב. אך במחזה כזה, הם בחיים לא נתקלו.

לפני כשבועיים הופתעו הנהגים בעיר, לראות צעיר עומד בצומת ומחלק להם, לא פחות ולא יותר, קורות חיים של עצמו. "נסעתי בכביש ופתאום ראיתי את הבחור הזה בצדי הדרך, עם חיוך בחום של 43 מעלות ושלט המבקש מאנשים לקחת את קורות החיים שלו", צייצה מליסה דיג'יאנפיליפו בטוויטר. "אני אוהבת את זה שהוא לא מבקש צדקה או נדבה, רק שאנשים ישקלו להעסיק אותו".

הצעיר, הינו פטריק הוגלנד שפוטר מעבודתו בתור נהג מלגזה. "הייתי מיואש מאוד" הוא סיפר ל-'fox 10'. "מילאתי עשרות טפסי קבלה לעבודה ושלחתי מאות קורות חיים, אך לא קיבלתי תשובה. הייתי מובטל רק במשך כמה שבועות, אבל זה היה מאוד לא צפוי והייתי צריך למצוא משהו מהר. בהתחלה צחקתי מהרעיון וחשבתי שהוא מטופש, אבל אז המשכתי לחשוב על זה ואמרתי לעצמי למה לא. יש מיליוני אנשים שנוהגים בפיניקס, מישהו אולי ישכור אותי". ואכן, פטריק הדפיס 200 עותקים ויצא לרחובות.

דיג'יאנפיליפו שהתלהבה מהרעיון, פרסמה את הסיפור יחד עם קורות החיים של פטריק, בחשבון הטוויטר שלה, ומהר מאוד קיבלה אלפי הצעות עבודה עבור פטריק.

"קיוויתי שהוא יקבל כמה אופציות לעבודות, אבל לא תיארתי לעצמי שזה יתפוצץ ככה, הפוסט בלינקדאין היה זה שהכי תפס, והוא שותף אלפי פעמים שוב ושוב וגרר תגובות ולייקים. פרסמתי את זה גם כסטורי באינסטגרם שקיבל אלפי צפיות ופנו אלי אנשים שרצו ליצור איתו קשר, וגם בפייסבוק ובטוויטר. אני נדהמת שכל כך הרבה אנשים שתפו את הפוסט כי הם רצו להיות חלק מהסיפור החיובי הזה", מספרת דיג'יאנפיליפו.

פטריק שישב ובחן את כל ההצעות, החליט לבסוף לעבוד בחברת Flatline Concrete Grinding. ובאשר לדיג'יאנפיליפו? השניים עדיין שומרים על קשר. "היא הייתה נהדרת, היא לא הייתה חייבת לעזור לי אבל היא עשתה את זה ושינתה לי את החיים, ואני אסיר תודה", סיכם פטריק.

חיפוש עבודה קורות חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד