ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
ברית אחים?

שקד להגנת החרדים: "מובילים מסע שיסוי"

53 ימים לבחירות, מנהיגת 'הימין המאוחד' מחזקת את הברית עם החרדים ותוקפת את לפיד וליברמן על הקמפיין שהם מנהלים נגד החרדים: ,זה דבר שהוא בזוי בעיניי. אני מאוד קרובה גם לפוליטיקאים החרדים כאישה שאינה דתייה"

שקד להגנת החרדים: "מובילים מסע שיסוי"
ליברמן ולפיד צילום: פלאש 90

תמיכה מפתיעה: השרה לשעבר ויו"ר 'הימין המאוחד' איילת שקד יוצאת הערב (שלישי) למתקפה כנגד חברי הכנסת יאיר לפיד ואביגדור ליברמן בעקבות קמפיין ההסתה, אותם הם מובילים כנגד הציבור החרדי וטוענת כי הם עושים זאת למטרת בחירות בלבד.

בראיון שהעניקה הערב ל'ערוץ 13', אמרה איילת שקד: "גם ליברמן וגם לפיד מובילים מסע שיסוי נגד החברה החרדית. זה דבר שהוא בזוי בעיניי. אני מאוד קרובה גם לפוליטיקאים החרדים כאישה שאינה דתייה ועומדת בראשות גוש גם של מפלגות דתיות, וגם לציבור החרדי".

"אני חושבת שאנחנו צריכים לדבר דווקא על אחדות", הוסיפה שקד, "כוחנו באחדותנו, לא באחידותינו. אנחנו לא צריכים להיות אותו דבר ולחשוב אותו דבר, אבל גם לא צריך לנצל את מערכת הבחירות הזאת כדי לשסות מגזרים אחד בשני".

שקד עקצה את לפיד וליברמן ואמרה כי "יש פוליטיקאים שעושים את זה כדי לקושש ולגרוף קולות, אני סולדת מזה. אני מעריכה את החברה החרדית, אני חושבת שאנחנו צריכים לעשות כל מאמץ כדי שהחרדים ישתלבו בחברה הישראלית ולא לצאת נגדם".

איילת שקד יאיר לפיד אביגדור ליברמן בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד