ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
כך מסקר עיתון הבית

'המודיע' על ליצמן: "היטפלות לאדם נאצל"

עיתון הבית מעניק הבוקר חיבוק לסגן השר ליצמן בגין המלצות המשטרה להעמידו לדין, תוך מתקפה קשה על התנהלותה |  "המשטרה ממשיכה לפעול בצורה פוליטית מובהקת ומתוזמנת כמו גם בחקירות פוליטיות אחרות", נכתב הבוקר במרומז לחקירות ראש הממשלה

'המודיע' על ליצמן: "היטפלות לאדם נאצל"
ליצמן ועיתון 'המודיע' הבוקר צילום: באדיבות המצלם / יונתן זינדל, פלאש 90

יממה לאחר החלטת המשטרה בגין פרשיות סגן השר יעקב ליצמן, עיתון הבית של חסידות גור, מסקר הבוקר (רביעי) את החלטת המשטרה להעמיד לדין את סגן השר ויו"ר 'יהדות התורה', אך מזווית של ביקורת על המשטרה וטענות לרדיפה מצידה.

בידיעה נכתב בין היתר כי "במסגרת מסע ההעדפות הפוליטי המתוזמן - המשטרה טופלת האשמות על סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן על שביקש לסייע לאנשים במצוקה" ועל המלצותיה, מדובר, "בגישה אומללה ותמוהה של המשטרה שמצאה לנכון לנקוט צעדים בקשר להאשמות בדיוק ערב הבחירות".

ב'המודיע' האשימו את המשטרה שמנסה לפגוע בדגל של ליצמן ולשכתו, שפועלים לסייע לכל דורש, "המשטרה ממשיכה לפעול בצורה פוליטית מובהקת ומתוזמנת כמו גם בחקירות פוליטיות אחרות", כשהם רומזים לחקירות כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. שלטענתם נעשות "בצורה שתשפיע על מהלכים פוליטיים ועל הבחירות במיוחד".

בנוסף, בעיתון 'המודיע' פורסם מאמר מערכת כגיבוי לסגן השר יעקב ליצמן, תחת הכותרת, "אשריך שהוכפשת על סיוע לזולת" חיזקו את סגן שר הבריאות ויושב ראש 'יהדות התורה' על הסיוע שהוא ואנשי לשכתו מעבירים לכל פונה.

יעקב ליצמן עיתון המודיע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד