י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ינקלביץ' משיבה למתקפות

ינקלביץ': "ימים לא קלים עבורי ועבור משפחתי"

כשהיא בתקופה הסוערת ביותר בחייה הפוליטיים הקצרים, חברת הכנסת משיבה לביקורת והבוקר מקורביה מספקים תשובות ומביאים ציטוטים בשמה של ינקלביץ' • "ימים מאוד לא קלים עבורי ועבור משפחתי"

ינקלביץ': "ימים לא קלים עבורי ועבור משפחתי"
בני גנץ צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

אין ספק כי חברת הכנסת החרדית של 'כחול לבן' - עומר ינקלביץ', עוברת את אחת התקופות היותר מורכבות בחייה הפוליטיים הקצרים. רק ביום שישי האחרון פורסמה כתבה נרחבת באולפן שישי בה נרמז כי קיבלה את תפקידה כחברת כנסת שלא בצורה הוגנת.

עוד נטען בכתבה, כי ינקלביץ' היא זו שהדליפה לתקשורת מתוך מטה 'כחול לבן' במהלך מערכת הבחירות האחרונה, אך בשל קרבתה ליו"ר המפלגה בני גנץ, מעמדה לא נפגע.

בהמשך נטען, כי כאשר עבדה כעוזרת משפטית, היא ועמיתה לעבודה נהגו להחתים את הכרטיס זה לזו כאשר אחד מהם היה נעדר. "חומרת המעשים והתפקיד המחייב, אשר מטבע הדברים מחייב אמות מידה גבוהות של יושרה וניקיון כפיים – מצדיקים את העמדתה לדין בגין ביצוע המעשים", נכתב בדוח האגף.

בנוסף, עלו תמיהות בנוגע לתקציבים שקיבלה לכאורה משר האוצר כחלון שאליו הייתה מקורבת, לטובת עמותה שהקימה עבור יוצרים ואמנים מהמגזר החרדי.

כך גם השבוע ספגה חברת הכנסת ינקלביץ' ביקורת, לאחר סרטון ההסתה הקשה של יאיר לפיד, חבר מפלגתה, בו נטען כי החרדים הם תאבי בצע וכל רצונם הוא לעשוק את קופת המדינה.

הבוקר מתפרסם בעיתון 'ידיעות אחרונות', כי אמש אמרה חה"כ החרדית עומר ינקלביץ' לאחת מחברותיה הטובות: "ברור שזה לא נעים, אלה ימים מאוד לא קלים עבורי ועבור משפחתי, אבל ברור שאני לא אתן לאף אחד את העונג לראות אותי נשברת".

עוד אמרה חברת הכנסת ינקלביץ' בהתייחסה לכתבת התחקיר באולפן שישי, כי "אין לי ספק שמנסים לנגח את בני גנץ באמצעותי. זה ברור ושקוף, אבל אני לא חושבת על עצמי. מצער להיווכח שבמדינת ישראל, בשנת 2019, יש כאלה המנסים לטעון שאישה לא יכולה להתקדם על בסיס כישוריה".

כמו כן, מקורביה של הח"כית עומר ינקלביץ' מספקים גרסה מעניינת בנוגע לאשמה שהדליפה מתוך מטה מפלגתה; "היא מעולם לא הדליפה דבר וחצי דבר מדיוני כחול לבן, הצילומי מסך יצאו מהסלולרי שלה על ידי צד שלישי, מאחורי גבה וללא הסכמתה. ברגע שגילתה זאת דיווחה מיוזמתה לגורמים הרלוונטיים."

עומר ינקלביץ' בני גנץ יאיר לפיד ידיעות אחרונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד