ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"כיבדתי את הוריי"

הסבתא חגגה 104: הצאצאים הגיעו לכותל המערבי

למען יאריכון ימיך: כשהיא מלווה במאות נכדיה וצאצאיה - חגגה שושנה אוביץ מקרית ויז'ניץ בבני ברק את יום הולדתה ה-104 ברחבת הכותל המערבי כשהיא מסבירה מדוע זכתה לאריכות ימים ושנים

הסבתא חגגה 104: הצאצאים הגיעו לכותל המערבי
הכותל המערבי צילום: pixabay

מרגש: משפחת אוביץ, ששורשיה עמוקים ונטועים בחסידות ויז'ניץ, הגיעו בהרכב מלא לתפילה מיוחדת ברחבת הכותל המערבי. הסיבה: הסבתא הישישה, מרת שושנה אוביץ שתחי', שזכתה בלעה"ר לאריכות ימים ושנים - הגיעה לגיל 104.

בחודש אלול הקרוב תהיה הסבתא בת 104 ולשם כך הגיעו כמעט כל נכדיה, ניניה ובני ניניה, לרחבת הכותל המערבי מכל רחבי הארץ - להודות על העבר ולבקש על העתיד. 

מאות מצאצאיה אמרו פרקי תהלים בכותל המערבי והם עברו לאחר מכן להתברך אצל הסבתא הגדולה שבירכה אותם בחום ובהתרגשות גדולה. 

מרת שושנה אוביץ שתחי' הודתה וסיפרה שכל מה שזכתה לאריכות ימים ושנים היא תולה בכיבוד אב ואם שזכתה לכבד את הוריה עד המשרפות באושוויץ ולכך זכתה ב"למען יאריכון ימיך".

העיתונאית סיון רהב צייצה בטוויטר את התמונה המאחדת וכתבה: "שלום סיון. סבתא שלי, שושנה אוביץ, שרדה את אושוויץ. מול עיניה ד"ר מנגלה לקח את אמא שלה. אחרי המלחמה פגשה את סבא דב, שאיבד במחנות את אשתו וילדיו. הם התחתנו ועלו לחיפה. היא עבדה כתופרת ועזרה לו בניהול החנות. כעת חגגה יומולדת 104 וביקשה מתנה: שכל הצאצאים יגיעו ביחד לכותל המערבי".

  

 

הכותל המערבי יום הולדת שושנה אוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד