י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צפו בתיעוד

20 אלף דולרים למידע שיוביל למעצרו של מצית שלושת בתי חב"ד

המשטרה פרסמה סרטון חדש משלוש הצתות שאירעו בבתי חב"ד השונים ובו נראה אלמוני צועד בנינוחות בסמוך לשריפות שבוצעו בארלינגטון, נידאם ומסצ'וסטס ובידיו הוא נראה אוחז על פי החשד חומר דליק • המשטרה מבטיחה פרס של עשרים אלף דולרים למי שיוביל לזיהויו • צפו

20 אלף דולרים למידע שיוביל למעצרו של מצית שלושת בתי חב"ד
מצית השריפות צילום: צילום מסך

מחלקת החקירות הפדרלית, משטרת ארלינגטון, מחלקת משטרת נוהאם ומשטרת מדינת מסצ'וסטס, פרסמו סרטונים חדשים על הצתת שלוש השריפות שהתרחשו בבתי חב"ד, והם מציעים פרס של עד 20,000 דולר למי שיביא מידע שיוביל למעצרו של האחראי על שלוש השריפות במרכזי חב"ד בארלינגטון, נידאם ומסצ'וסטס.

ב- 11 במאי 2019, סמוך לשעה 11 בערב, הוזעקו כוחות כיבוי לשריפה במרכז חב"ד בארלינגטון-בלמונט בארלינגטון, מסצ'וסטס, חמישה ימים לאחר מכן, ב- 16 במאי 2019 סמוך לשעה 20:50, הוזעקו כוחות כיבוי לשריפה נוספת באותו מרכז חב"ד, מאוחר יותר באותו ערב, מעט לפני השעה עשר, הגיעו כוחות כיבוי לשריפה במרכז היהודי של חב"ד בנידאם, מסצ'וסטס, כך מדווח האתר Yeshiva world news.

החוקרים מבקשים את עזרת הציבור בזיהוי אדם שעשוי להיות המצית, או כל מידע שעשי להיות רלוונטי לחקירה.

בשעת המעשה, צילומי מצלמות אבטחה זיהו גבר אלמוני שצועד בנחת במקומות בהם הוצתו השריפות, האיש כיסה את פניו עם כובע והוא נראה מסתובב עם שקית בידו המכילה פריטים לא ידועים.

בסרטון שהופץ על ידי ה-FBI בהארלינגטון שצולם ב -11 במאי, נראים שלושה תיעודים שונים בהם נראה אלמוני הצועד ברחוב בקרבה למרכז חב"ד בשעת השריפה, בסרטון של שכונת נידהם, אותו אדם נראה צועד מול מרכז חב"ד אל עבר האזור בו הוצתה האש. דקה וארבעים שניות לאחר מכן, הוא מסתובב בפתאומיות, מביט לאחור - לעבר השריפה ואז ממשיך לצעוד במורד המדרכה.

חב"ד מסצוסט שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד