י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפרעה כפייתית אובססיבית

זוגתו של הרוצח: "היו לו מחשבות חשוכות"

זוגתו של הרוצח מאוהיו בתחילת השבוע, אומרת כי כבר בתחילת הקשר היו לו מחשבות חשוכות ומספרת כי בפגישתם הראשונה הראה לה את התיעוד מהטבח בבית הכנסת בפיטסבורג

זוגתו של הרוצח: "היו לו מחשבות חשוכות"
הרוצח קונור בטס צילום: מתוך פייסבוק

הצעיר שהרג תשעה בני אדם בדייטון, אוהיו ביום ראשון האחרון, הראה לזוגתו לשעבר סרטון של הירי בבית הכנסת בפיטסבורג בפגישתם הראשונה.

צעירה שהכירה את קונור בטס בן ה-24 בתחילת השנה, כתבה על התנהגותו המטרידה במאמר שפורסם ביום שלישי ב- Medium.

כזכור, בטס פתח בירי מחוץ לבר ביום ראשון לפנות בוקר, כשבדרך הוא הורג את אחותו ושמונה אנשים נוספים, לפני שנורה למוות בידי שוטרים.

אדליה ג'ונסון כתבה, כי קונור היה עם בעיות בריאות הנפש. היא ספרה כי הכירה אותו בקורס במכללה בינואר וכי בטס סבל מהפרעות שונות, בהן הפרעה כפייתית אובססיבית. ג'ונסון אמרה כי בטס אמר לה שיש לו מחשבות חשוכות והתבדח על רצונו לפגוע באנשים.

בפגישה הראשונה שלהם בחודש מרץ האחרון, נזכרה ג'ונסון, כי בטס שאל אותה אם ראתה סרטון הירי לעבר בית הכנסת "עץ החיים" בפיטסבורג באוקטובר האחרון, שהוביל ל-11 הרוגים. לטענתה אמרה לו שלא צפתה בסרטון.

"הוא שלף את הפלאפון שלו, והייתי שיכורה מכדי לצפות בו". כתבה. "למרבה המזל, הרעש בבר היה חזק מכדי לשמוע מה קורה. כבר אז הבנתי שזה דבר מוזר לפגישה ראשונה, אבל לא מוזר מדי בהתחשב בהקשר של הכיתה שלנו. מאחר ובשיעור הפסיכולוגיה שלנו, דיברנו באופן קבוע על רוצחים סדרתיים, טד בונדי, רוצח סדרתי מפורסם, היה נושא חם אצלנו".

אוהיו טבח בארצות הברית הטבח בפיטסבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד