י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מטיילים באזור ים המלח? קבלו גילויים מרעישים שישמחו אתכם

כולנו מחפשים אטרקציות ובילויים ומעדיפים שיהיו יחסית קרובים ואם אפשר שיש בהם הכל: גם טיול, גם מקום לאכול וגם מקום שינה מפנק • זו הסיבה שכל כך הרבה ישראלים אוהבים את אזור ים המלח – ועכשיו עם אטרקציות שיעשו לכם שמח – כולל קניון ללא מע"מ ומסעדות כשרות למהדרין

מטיילים באזור ים המלח? קבלו גילויים מרעישים שישמחו אתכם
קניון ים המלח צילום: יח"צ

יוצאים לחופשה או לא? אם יוצאים, בחו"ל או בארץ? השאלות הקבועות שמלוות אותנו תמיד לקראת תקופת 'בין הזמנים'. עם תום תשעת הימים – אורזות משפחות רבות את מזוודותיהן ומפליגות אל עבר החופשה השנתית שלהם. האטרקציות מלאות עד אפס מקום. מי במלון ומי בצימר, מי בבית ורק יוצא לבילויים פה ושם ומי מחליף דירה. כל אחד כפי יכולתו ורמת יצירתיותו.

ים המלח מהווה יעד אטרקטיבי למשפחות רבות, מאחר והדרך אליו מדהימה, מלאה במקומות טבעיים משגעים, בהם אפשר לעצור וליהנות במשך שעות עם כל בני המשפחה.

אטרקציה חדשה: בשורת הקניון החדש ללא מע"מ ומסעדות כשרות למהדרין!

האטרקציות המובילות את הדרך לים המלח ידועות כמעט לכל באי עולם, ואף על פי כן, לא נמאס מהן. משפחות רבות עושות את דרכן שוב ושוב באותו המסלול, ונהנות ממה שיש לאזור הדרומי הזה של ישראל, להציע. בין אם מדובר בגן לאומי מצדה, בו יש גם חוויה תרבותית וגם אפשרות לטיולי ג'יפים, כולל עצירות בנקודות תצפית שונות. אופציה לעלות למצדה ברכבל, וליהנות מאתר שמאפשר הצצה אל אחרית ממלכת יהודה בסוף ימי בית שני, ולטייל בין שרידי ארמונות מתקופת הורדוס. גם הגן הבוטני של עין גדי תופס לא מעט מבקרים וחופים שונים הפזורים לאורך הדרך.

אחת האטרקציות הבולטות כיום בים המלח, היא חדשה מאוד, וביחס לזמן פעילותה, הפכה למובילה ומשמעותית ולא בכדי. מדובר באטרקציה שסוגרת את הפינה שכל משפחה ישראלית, או משפחת תיירים מחו"ל, היו שמחים לפרגן לעצמם.Dead Sea Mall   - קניון ים המלח החדש, הוא קניון ללא מע"מ, אך מעבר לכך הוא מהווה מקום בילוי משפחתי שיכול להעסיק אתכם לכל היום.

חוויה חדשנית ומרגשת: פנים הקניון • קרדיט: יח"צ

נמצאים באזור ים המלח? אל תוותרו. בלב אזור המלונות בעין בוקק, תוכלו ליהנות מקניות ללא מע"מ, על שפת הים ממש. אין ספק שזו אחת האטרקציות שהיא הרבה מעבר לסתם עוד כיף. הקניון החדש שמשתרע על פני שתי קומות, הוא יצירה אדריכלית יוצאת דופן, ומהווה אטרקציה תיירותית של קניות, אוכל, ופאן ברמה אחרת. הקניון עונה על הצורך של יותר מ-2.7 מיליון איש בשנה הפוקדים את ים המלח. לצד חנויות קונספט מיוחדות, יש מסעדות כשרות למהדרין, וכל מה שיש לקניון להציע להורים ולילדים. הקמת הקניון הביאה יעד תיירותי חדש וגדול יותר, מכיוון שהצורך של אנשים גדול וסוגר להם פינה גם בחופשה.

אטרקציות, פארקים בטבע -  חוויה לכל המשפחה

אז אם אתם בדרך לחופשה עם שופינג בים המלח, אל תפספסו עוד כמה אטרקציות בדרך: כמו למשל חוות סוסים קלי"ה. אם אתם בעניין של רכיבה על סוסים, תשמחו לגלות את חוות הסוסים קלי"ה, בנוף קסום של בקעת ים המלח אל מול הרי מואב ואדום. החווה מציעה מגוון טיולים, למשפחות, לרוכבים מנוסים ועוד. חוויה שמתאימה לילדים מגיל 8 ומעלה.

ואם הזכרנו קודם את הקניון החדש באזור עין בוקק, אי אפשר שלא להזכיר את העובדה שעין בוקק הוא מתחם התיירות הבולט ביותר, שמהווה בילוי עיקרי בקרב משפחות באזור ים המלח, שם מוצאים נחל וצמחייה ושרידים מתקופות חשמונאיות ורומיות. רשות הטבע והגנים השקיעה במקום – מה שהביא לזרימת מים באיכות גבוהה. בנוסף תוכלו ליהנות ממגוון רחב של חופים מושקעים, טיולי ג'יפים קצרים או ארוכים, ובקיצור, למצוא את המסלול המושלם לטיול שלכם.

*מבצע קניון ללא מע"מ  הינו מבצע של הנחה בשיעור המע"מ ולא פטור של המדינה או רשויות המס מתשלום ו/או גביית מע"מ

*לא כולל מבצעי סוף עונה ובכפוף לתקנון המופיע באתר החברה | לרשימת החנויות והמוצרים המלאה

המשתתפים בהנחת המע"מ, יש לעיין בתקנון המפורט הנמצא באתר החברה  

ים המלח קניון מע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד