י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חוסר אונים

אירופה מזועזעת: מי עומד מאחורי גל התקיפות האלימות?

גל תקיפות מסתורי, מוביל אלמוניים לדחוף אנשים אל מותם, ללא כל סיבה הנראית לעין • המשטרה חסרת אונים ואובדת עצות אל מול המקרים החוזרים ונשנים, שלא ניתן לעצור אותם בשל העובדה שמדובר במפגעים בודדים ואלמוניים • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

אירופה מזועזעת: מי עומד מאחורי גל התקיפות האלימות?
צללית. אילוסטרציה צילום: unsplash

בשבועות האחרונים אירעו ברחבי אירופה מספר מקרים שבהם אלמוניים דחפו אנשים אל מותם.

כפי שפרסמנו ב'בחדרי חרדים', לפני כשבוע, גבר אלמוני דחף אשה ובנה אל מסילת רכבת בתחנת הרכבת המהירה בגרמניה. הילד בן השמונה נהרג במקום, והאישה הצליחה לנצל בכך שנדחקה לרווח הצר שבין המסילות. שבוע לפני כן, אלמוני דחף אשה אל פסי הרכבת בתחנת רכבת באמסטרדם שבהולנד וגם היא נהרגה במקום. למשטרה עדיין אין קצה חוט לשאלה 'מה הניע את הרוצחים'. נציין, כי לרוצחים לא היה קשר מוקדם עם הקורבנות.

ביום ראשון האחרון, ילד בן שש אזרח צרפת, ביקר עם אמו במוזיאון ה'טייט מודרן' המפורסם שבלונדון, כשלפתע נער אלמוני בן 17 ששהה מטרים ספורים ממנו, הגיח מאחוריו, הרים אותו בזריזות ופשוט השליך אותו מחלון הקומה העשירית של גלריית האמנות במוזיאון לעיני עשרות תיירים המומים שצפו באירוע.

הילד שצנח מקומה עשירית, הנמצאת בגובה של למעלה משלושים מטרים, צנח על גג הקומה החמישית. הוא הובהל במסוק לבית החולים כשהוא סובל מדימום חמור במוח ועצמות שבורות בכל הגוף. הוא ניצל רק בזכות צורת הגג המשופע עליו נפל.

הנער בן השבע עשרה שהשליך אותו, נעצר במקום על ידי אזרחים, שהסגירו אותו לכוחות הביטחון. בחקירתו תיאר הנער את המעשה בקור רוח, ואמר כי לא היה לו קשר מקדים עם הילד המותקף. עורכי דינו לא מסרו הצהרה לתקשורת וכלל הנראה הוא יואשם בניסיון רצח ויועבר למתקן כליאה לנוער.

עדי ראיה סיפרו כי אמו של הילד רצתה לקפוץ אחריו מרוב בהלה והלם, אך המבקרים במוזיאון עצרו בעדה.

מצבו של הילד נותר יציב, אך קריטי, הצוות הרפואי מסר כי בהתחשב בחומרת הפציעה לעמוד השדרה והמוח, אין לדעת אם הילד יצליח להתאושש ואם כן - מהו היקף הנזק.

לונדון גרמניה תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד