י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הח"כ ועורך הדין התעמתו

קרב ציוצים: "השנאה מעבירה אותך על דעתך"

בשעות האחרונות התעמתו יאיר לפיד ואיתמר בן גביר בחשבון הטוויטר, כשלפיד מתפאר בכך ש'עוצמה יהודית' עתרה לוועדת הבחירות כדי לפסול את ריצתו לכנסת | בן גביר הטיח בו: "אם היית מדבר על ערבים כפי שאתה מדבר על החרדים בית המשפט העליון היה פוסל אותך! תתבייש!"

קרב ציוצים: "השנאה מעבירה אותך על דעתך"
יאיר לפיד/איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

קרב ציוצים התחולל בשעות האחרונות בטוויטר, בין עורך הדין איתמר בן גביר, מראשי 'עוצמה יהודית', לבין המועמד לראשות הממשלה מטעם 'כחול לבן' יאיר לפיד בטוויטר.

לאחר שב'עוצמה יהודית' הודיעו הבוקר (רביעי) כי יעתרו לוועדת הבחירות בבקשה לפסול את התמודדותו של לפיד לכנסת הקרובה.

בן גביר אמר לקראת הגשת בקשת הפסילה כי "אין ספק שההתבטאויות והסרטונים אותם מפיץ לפיד כנגד הציבור החרדי חצו מזמן את הקו האדום ויש בהם הסתה לגזענות ברורה ואסורה". הוא הוסיף ואמר, "אנו מקווים כי ועדת הבחירות תפסול את מועמדותו של מי שמסית כנגד חלק עצום ובלתי נפרד מהחברה הישראלית ותבהיר כי ההסתה המתמשכת של לפיד כנגד הציבור החרדי אינה מקובלת".

בתגובה, הגיב לפיד בחשבון הטוויטר שלו: "‏עוצמה יהודית, מעריצי הרוצח ברוך גולדשטיין, ביקשו לפסול אותי מלרוץ לבחירות "בגלל גזענות". לכבוד הוא לי. מזמן לא קיבלתי חיזוק כזה לדרכי".

בן גביר השיב ללפיד בציוץ משלו וכתב, "‏יאיר, השנאה שלך מעבירה אותך על דעתך. אם היית מדבר על ערבים כפי שאתה מדבר על החרדים בית המשפט העליון היה פוסל אותך! תתבייש!".

יצוין כי ציוצו של בן גביר זכה ל-35 ציוצים מחדש, לעומת ציוצו של לפיד שזכה רק ל-29 ציוצים מחדש.

עוצמה יהודית יאיר לפיד איתמר בן גביר בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד