ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
סערת סרטון ההסתה

יאיר לפיד התבטא בראיון: "אני פרא אדם"

סערת סרטון ההסתה של יאיר לפיד מסרבת לשכוח • לפיד: "בני ממלכתי ושקול, ואני קצת פרא אדם" • הוא מסרב להתנצל על הסרטון ואומר,"על כל חרדי ששמעת נעלב, היה שצלצל אלי ואמר זה היה מצחיק והוא הבין את הבדיחה" • ומה הוא אומר על הדיווחים בנוגע ליריבות בצמרת המפלגה?

יאיר לפיד התבטא בראיון: "אני פרא אדם"
יאיר לפיד צילום: Miriam Alster/FLASH90

סערת סרטון ההסתה של חה"כ יאיר לפיד מסרבת לשכוח. היום (רביעי) התראיין יאיר לפיד לכתבים הפוליטיים טל שלו ויקי אדמקר באתר 'וואלה ניוז' וסירב להתנצל.

"אין לי על מה להתנצל, לא התכוונתי לפגוע", אומר לפיד. "כל מי שנעלב, תשלח אותו לראות את הסרטון ולא את מה שאומרים עליו בתקשורת החרדית. הוויכוח שלי הוא עם הפוליטיקאים החרדים, ולא עם הציבור. 99% מאלה שנעלבו לא ראו את הסרטון. אייכלר אמר שאני מזכיר לו את היטלר. זה אנשים שמסיתים שנים בתקשורת. אנשים שקוראים לי עמלק שצריך להשמיד את זרעו. על כל חרדי ששמעת נעלב, היה שצלצל אלי ואמר זה היה מצחיק והוא הבין את הבדיחה".

על המתחים בינו לבין יו"ר המפלגה בני גנץ אמר לפיד, "שנינו שם, שנינו מועמדים לראשות הממשלה, אף אחד לא מסתיר אף אחד וזה טוב לנו. גם ההבדלים בנינו טובים". כשהמגישה טל שלו שאלה אותו על כך שבקמפיין המפלגה שעלה בתחילת השבוע, גנץ מופיע לבד, בעוד שהוא-לפיד, מוציא סרטונים עצמאיים ענה לפיד, "יש פער סגנוני ביני לבין בני, בגלל זה טוב ששנינו שם", הוא אומר ומתעקש שהוא אינו "מנהל קמפיין עצמאי". והוא מוסיף כי,"בני ממלכתי ושקול, ואני קצת פרא אדם". 

גם על הדיווחים שזרמו בימים האחרונים על יריבות הולכת וגוברת בצמרת 'כחול לבן' הגיב לפיד, "יש הרבה פחות ויכוחים ממה שנדמה לכם" והוסיף כי 'כחול לבן' "זה סיפור הצלחה". למרות הדיווחים הללו, "בכל הסקרים אנחנו המפלגה הגדולה בישראל, או שיש פער של מנדט או שניים. אנחנו האלטרנטיבה השלטונית היחידה". וכמובן הוא מצא אשמים, "רק לבן אדם אחד יש אינטרס לפמפם שיש צרות בכחול לבן - לבנימין נתניהו, כשפעם ראשונה יש איום על שלטונו". 

 

יאיר לפיד בני גנץ מפלגת כחול לבן בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד