י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מעמד מיוחד שיתקיים עבור התורמים לקרן 'שותפים'

היסטוריה: לראשונה אחרי שנים רבות, מרן ראש הישיבה רבי מאיר מאזוז יקיים תיקון חצות בכותל המערבי

במעמד נשגב של תיקון חצות, שיתקיים ביום חמישי בכותל המערבי במיוחד לטובת התורמים עבור קרן "שותפים", יוזכרו התורמים לברכה וישועה ע"י נשיא הקרן מרן ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז • במכתבו הבטיח מרן ראש הישיבה כי התורם "לא ידע מחסור וצער כל ימיו" • גורמים בהנהלת המגבית: "מרן ראש הישיבה לא מבקש כאן לעצמו, אלא רק למען עם ישראל" • ימי המגבית שלישי ורביעי, ה'-ו' באב • להצטרפות חייגו: 6997*

היסטוריה: לראשונה אחרי שנים רבות, מרן ראש הישיבה רבי מאיר מאזוז יקיים תיקון חצות בכותל המערבי
מידי חודש

ביום חמישי הקרוב, יעלה מרן ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז לשריד בית מקדשנו, הכותל המערבי ויקיים מעמד נשגב של 'תיקון חצות', שבו יוזכרו לתפלה שמות התורמים שהתגייסו להקמת קרן הצדקה "שותפים" שבנשיאותו.

מזה שנים שמרן ראש הישיבה לא ערך תיקון חצות בכותל המערבי, וכעת, כדי לבטא את הערכתו לאלו שהתגייסו לטובת הקמת הקרן, הודיע מרן ראש הישיבה, כי יגיע לשריד בית מקדשנו חרף חולשתו הרבה, לקיים מעמד מיוחד של תיקון חצות שבו יזכיר את התורמים, לברכה ולהצלחה.

מי שרוצים לזכות ולהיזכר במעמד המיוחד, יכולים לפנות לקו "שותפים" במספר 6997* על מנת לטול חלק בהקמת הקרן ולזכות לברכה במעמד המיוחד בכותל המערבי. גורמים בהנהלת הקרן אומרים כי העובדה שמרן ראש הישיבה מוסר נפשו להגיע למעמד, ממחישה את החשיבות העצומה שהוא רואה בהקמת קרן הצדקה ואת הכרת הטוב האישית שהוא חש כלפי כל תורם ותורם.

בחודש האחרון יוצא מרן ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א בקריאה לציבור להשתתף בהקמת קרן הצדקה "שותפים" שתסייע למשפחות במצוקה שהגיעו לחרפת רעב. המגבית החלה ביום שלישי ב-12 בצהריים ותסתיים ביום חמישי בחצות הלילה.

עוד קודם לכן, במשא קודשו בכנס המיוחד להשקת קרן הצדקה שנערך בשבוע שעבר אמר מרן ראש הישיבה לציבור הנרגש שהוא חי בנס, ותלה זאת בזכות החסד. מרן ראש הישיבה הבטיח מפורשות, כי מי שיעזור לקרן הצדקה, יקבל חזרה בכפל כפליים. ידוע שברכותיו של מרן שליט"א אינן שבות ריקם, ולאורך השנים המתברכים על ידיו ראו במוחש כי ברכותיו מתקיימות אחת לאחת.

דברים אלו מצטרפים לברכה הנדירה בכתב יד קודשו של מרן ראש הישיבה אודות החשיבות הגדולה של התמיכה בעמלי תורה. "מי שתומך באברכים הלומדים תורה מתוך עוני ודוחק" כתב מרן ראש הישיבה במכתבו, "הקב"ה יברך אותו בכפלי כפליים, ולא ידע מחסור וצער כל ימיו".

גורמים בהנהלת הקרן אומרים כי מרן ראש הישיבה עוקב באופן מלא אחרי התקדמות המגבית, ופועל ללא לאות להצלחתה. לדבריהם, עשרות אלפי תלמידיו ומעריציו כבר פנו על מנת להתגייס למיזם שיגרום נחת רוח למרן, ולקחו על עצמם סכומים נכבדים לגיוס. "אנחנו רואים כאן מסירות נפש ממש. תלמידיו של מרן יודעים שלא לעצמו הוא מבקש, אלא רק למען עם ישראל ולטובת המשפחות המסכנות והאומללות ביותר שבכיים וזעקתם נגעו ללבו. אנחנו רואים את ההתלהבות ובטוחים שהמגבית תצליח מעל ומעבר בסייעתא דשמייא" אומרים בקרן.

ישיבת כסא רחמים הרב מאיר מאזוז תיקון חצות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד