י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"הכדורגל הוא של כולנו"

האוהדים הפגינו בדרישה להפסקת חילולי השבת

עשרות אוהדי כדורגל מכל הקבוצות בליגת העל, הפגינו הערב מול משרדי 'ההתאחדות לכדורגל' בדרישה להפסקת משחקי הכדורגל ביום שבת קודש • "משחקי כדורגל בשבת זה כרטיס אדום להרבה אוהדים" • "בסוף ננצח" • צפו

האוהדים הפגינו בדרישה להפסקת חילולי השבת
הפגנה נגד כדורגל בשבת צילום: באדיבות המצלם

הכדורגל הוא של כולם", צעקו עשרות מפגינים שהגיעו היום (רביעי) למשרדי מנהלת הליגות לכדורגל, במטרה למחות כנגד הדרת שומרי השבת ממגרשי כדורגל, לטענתם.

זאת מחאת נצח מבחינתנו", אמר אחד האוהדים ל'בחדרי חרדים'. "ייקח כמה זמן שייקח בסוף ננצח". אוהד כדורגל בשם אייל גולן (אין קשר לזמר) שנחשב לאחד ממובילי המחאה הוסיף: "אני מקבל כמעט כל יום הודעות משחקני כדורגל שאומרים אתם הקול שלנו".

האוהדים הגיעו לבושים בחולצה של קבוצתם האהודה והחזיקו שלטים כמו "די להדרה", "משפחות למען השבת", ו"הכדורגל הוא של כולנו". כמו כן, הם שרו שיר מיוחד שנכתב במיוחד עבור המחאה.

בהודעה על ההפגנה נאמר: "הפעם אוהדי כל הקבוצות מאוחדים, ולא לשכוח להגיע עם חולצה/צעיף של הקבוצה שאתה אוהד, ולא לשכוח להביא חברים, גם מי שלא אוהד כדורגל, אבל שומר על קדושת השבת שיבוא למחאה. ולא לשכוח לפרסם את ההודעה הזאת".

האוהדים טענו, כי "משחקי כדורגל בשבת זה כרטיס אדום להרבה אוהדים, שחקנים, מחלקות נוער, שלא יכולים להתקדם בקריירה שלהם כי הם משחקים כדורגל בשבת. כוחנו באחדותנו".

 

הפגנה כדורגל בשבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד