י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שובר שתיקה ארוכה

כחלון יורה: "הותקפתי ונבחנתי בצורה שונה ממה שאחרים נבחנו"

לאחר שקולו כמעט ולא נשמע במערכת הבחירות הזאת בשל היותו מובלעת בתוך 'הליכוד', כאשר מי שמוביל את הקמפיין הוא ראש התנועה בנימין נתניהו, כחלון שובר שתיקה ויורה בראיון שיפורסם מחר לעבר מבקריו משמאל ומהתקשורת, שבמובן מסוים חד הם: "התקשורת הכי פחות אהבה את החיבור שלי וטיפלה בי 'כראוי'. בהחלט היתה התנפלות גדולה"

כחלון יורה: "הותקפתי ונבחנתי בצורה שונה ממה שאחרים נבחנו"
משה כחלון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ארבע המילים "שר האוצר משה כחלון" לא נשמעות במערכת הבחירות הזו ומדוע? הוא כבר אינו מתמודד כמפלגה עצמאית ואינו צריך לדאוג, בניגוד לבחירות האחרונות בהן חווה התרסקות מעשרה מנדטים לארבעה בלבד, בכנסת הבאה מקומו מובטח, שכן הוא חזר לזרועות 'הליכוד' ושוריין במקום החמישי, הוא עשה זאת שש שנים לאחר שעזב את התנועה בטריקת דלת.

בראיון שהוא מעניק לעיתון 'ישראל היום' שיתפרסם מחר (שישי) הוא יורה לעבר מבקריו על הזיגזג הפוליטי שעשה כדי לשרוד בחיים הפוליטיים.

"ברגע שהייתה חבירה אל נתניהו ולמחנה הימין, הותקפתי ונבחנתי בצורה שונה ממה שאחרים נבחנו", אומר שר האוצר בראיון שיפורסם במלואו מחר במוסף 'ישראל השבוע'.

"אין לי הסבר לזה. אם הייתי מתחבר לגנץ, זה היה נראה אחרת. אין לי ספק. אומרים עלי שאני מזגזג, אבל לא תראה שאומרים את זה על אף אחד אחר", אומר כחלון לכתב הפוליטי יהודה שלזינגר.

לדבריו, "איילת שקד חזרה לבית היהודי שלושה חודשים בלבד אחרי שעזבה, והיחס אליה שונה. אני עזבתי לפני שש שנים. תראה מה קורה בשמאל, כשהשמאל מתחבר זה 'אחריות', וכשאני מתחבר זה זגזוג. אני יודע שמכל החיבורים במערכת הפוליטית, התקשורת הכי פחות אהבה את החיבור שלי וטיפלה בי 'כראוי'. בהחלט היתה התנפלות גדולה".כחלון לצד נתניהו. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בינתיים, החבירה של 'כולנו' ל'ליכוד' לא מראה את אותותיה, 'הליכוד' בכל הסקרים יורד מכוחו במקום שיתחזק עם כחלון, "יש בדיקות ומחקרים של הליכוד, שמראים שיש שני מנדטים שהבאתי איתי לתוך הרשימה", הא מסביר ומפרט, "יש שני מנדטים שמתלבטים ויש 0.8 מנדט שמתחלק בין כחול לבן לבין אביגדור ליברמן. אנחנו צריכים לעבוד על שני המנדטים שמתלבטים ולהראות להם שהלב של כולנו פועם בתוך הגוף הגדול של הליכוד".

הוא נשאל בראיון באשר לתכניותיו העתידיות והוא משיב, "כדי להיות ראש ממשלה צריך להיות ממפלגה גדולה. האם אני בכיוון הזה? אני בכיוון של משרד האוצר. ממש לא ללשכת ראש הממשלה".

כחלון מתייחס גם להחתמת חברי 'הליכוד' בתחילת השבוע על כך שנתניהו הוא המועמד היחיד מביניהם על ראשות הממשלה ומזים את מתקפות השמאל עליו: "לא ראיתי בזה משמעות מיוחדת. סתם עשו מזה עניין גדול. אני צריך לחתום על משהו כדי לראות בנתניהו ראש הממשלה הבא או ראש הליכוד? הציבור מעניק לו מיליון ו־200 אלף קולות. כל דבר אחר שיקרה, שזה לא יהיה נתניהו, ייראה עקום. אין גניבת שלטון ברורה יותר מהדבר הזה".

ומה באשר לדיור, "אם לא היינו עושים את הפעולות שעשינו - לא רק שהמחירים לא היו נעצרים, אלא שהיו עולים בעוד 30 אחוזים. יש עוד הרבה לעשות. אי אפשר בקדנציה אחת לרפא חוליים של 70 שנה", כך שר האוצר ויו"ר 'כולנו' בראיון שיפורסם מחר במלואו.

משה כחלון יהודה שלזינגר ישראל היום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד