י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
משדרים שהכל בסדר

גנץ: "מתווכחים ולפעמים זה יוצא החוצה"

ראשי 'כחול לבן' המתמודדים ברוטציה על ראשות הממשלה, מזימים את השמועות בתקשורת על פירוקה של הרשימה לאחר הבחירות | גנץ:  "תראו לי בית אחד שאין בו ויכוחים" | לפיד: נצלח את השטויות והרכילויות"

גנץ: "מתווכחים ולפעמים זה יוצא החוצה"
בני גנץ ויאיר לפיד בכנס פוליטי צילום: מתוך פייסבוק

מפלגת 'כחול לבן' קיימו אמש (רביעי) שני כנסים פוליטיים בראשון לציון ובקרית אונו. יו"ר המפלגה ומועמדה לראשות הממשלה ח"כ בני גנץ, התייחס בדבריו לטורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהתפרסם בבוקר יום האתמול ב'ישראל היום' בו התחייב להקים ממשלת ימין יציבה ולא ממשלת אחדות עם לפיד וגנץ.

"ראיתי הבוקר את המאמר של ראש הממשלה נתניהו", אמר גנץ לנוכחים, "הוא התחייב שהוא בשום פנים ואופן לא ילך לממשלת אחדות. זה נראה לכם הגיוני? זו ההתחייבות שלו? זה מה שחשוב לו שידעו אזרחי ישראל הבוקר? 'רק לא אחדות?'".

הוא הוסיף ואמר, "אנחנו לפני ערב תשעה באב, שבו מציינים את חורבן בית המקדש. מדובר בעניין דתי, אך בעיקר חברתי. הרי למה בית המקדש חרב? בגלל שנאת חינם. בגלל פילוג. בגלל מלחמות פנימיות. בגלל חוסר אחדות ואת זה אנחנו הולכים לסדר. הצהרנו, ואני מודיע שוב: אנחנו בכחול לבן רוצים אחדות".

"אנחנו נקים ממשלה רחבה שתייצג את כולם. גם עם הליכוד וגם עם מפלגות נוספות. ממשלה רחבה בלי נתניהו שצריך להתעסק רק בענייניו המשפטיים כי רק הם מעניינים אותו".

בכנס בקרית אונו התייחס גנץ לפרסומים בתקשורת על אודות חיכוכים ומריבות בתוככי 'כחול לבן' וההערכות כי השותפות עם לפיד תתפרק לאחר הבחירות ואמר, "תראו לי בית אחד שאין בו ויכוחים. איפה שיש אדישות לא מתווכחים. פה מתווכחים ולפעמים זה יוצא החוצה. הפוסט שלי יצא אחרי שהחרדים תקפו את יאיר ולא לפני, ואמרתי שתשעה באב וצריך לעשות הפוך מנתניהו".

יאיר לפיד התייחס גם הוא לפרסומים ואמר, "מי שאומר בתקופה האחרונה שאנחנו רבים, לא מבין את עומק החיבור הזה. את השטויות והרכילויות נצלח, בגלל זה אני פה וגם אתם. החיבור בין ראשי המפלגה חזק מכפי שרבים מתארים לעצמם", כך לפיד לקהל בכנס.

מאוחר יותר העלה גנץ לטוויטר - תצלום שלו מחובק עם לפיד והוסיף, ‏"לאיזה ביקור זכיתי בכנס שלנו בקרית אונו. יאיר, תבוא כל יום. חזקים מתמיד ביחד".

יאיר לפיד בני גנץ מפלגת כחול לבן בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד