ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ממשיך להסתבך

יאיר גולן נשאל על הפיגוע ודיבר על השחיתות

ממשיך להסתבך: גולן נשאל על הפיגוע הרצחני שאירע הבוקר בגוש עציון והשיב על השחיתות של הממשלה • גם מוסי רז עורר סערה כשהוציא הודעת גינוי לרצח עם הסתייגות בשל המיקום שבו התרחש - "השטחים הכבושים"

יאיר גולן נשאל על הפיגוע ודיבר על השחיתות
גולן וברק צילום: רועי אלימה, פלאש 90

סגן הרמטכ"ל לשעבר, האלוף במיל' יאיר גולן, מאנשי "המחנה הדמוקרטי" בראשות הורוביץ-ברק-שפיר, התראיין הבוקר (חמישי) ברשת ב' ונשאל על הפיגוע בגוש עציון בו נרצח למוות דביר שורק הי"ד בן ה-19. 

וכך אמר גולן במהלך הראיון, כשנשאל על הפיגוע: "שים לב מה קורה לנו היום הזה. ביום אחד, בפרצוף, אנחנו מקבלים את בעיית הבעיות הביטחונית של מדינת ישראל, שהיא גם הבעיה המדינית הקשה ביותר - וזה הנושא הפלסטיני".

גולן הוסיף: "אנחנו מקבלים בעיה של שחיתות אישית עם שר הרווחה ואנחנו מקבלים בעיה של השחתת המרחב הציבורי. מינויים מפוקפקים לוועדה לתכנון ולתקצוב - כל זה ב- 24 שעות".

בשלב זה של השיחה ירון דקל עוצר את גולן: "אין קשר בין הדברים האלה", הוא אומר. גולן: "לא צריך להיות קשר, אני רק אומר לך שאלה שלוש הבעיות המרכזיות שעומדות בפנינו".

העיתונאי קלמן ליבסקינד, שהביא את הדברים בחשבון הפייסבוק שלו, כתב: "גם רצח של צעיר יהודי בגוש עציון, וגם מינויים מפוקפקים בות"ת, זה באמת יותר מדי ליום אחד. בעקבות ההצלחה, יאיר גולן מעלה עונה שנייה של המופע: "על תהליכים ופרופורציות".

כזכור, גולן כבר הסתבך ב-2016 עם אמירה בעייתית במהלך נאום חריף שנשא במכון "משואה" בתל יצחק בטקס יום השואה: "מה שמפחיד אותי בזיכרון השואה הוא זיהוי תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה בכלל ובגרמניה בפרט, ומציאת עדות להם פה ב-2016"

יצוין כי גם איש השמאל מוסי רז הצליח לעורר סערה הבוקר לאחר שהבוקר הוציא הודעת גינוי על החייל שנרצח עם הסתייגות בשל המיקום שבו התרחש האירוע - "השטחים הכבושים". 

וכך כתב רז: "חיל בן 18, רק ילד, תושב ההתנחלות אפרת נפל הלילה בשטחים הכבושים. שולח חיבוק והשתתפות עמוקה בצער למשפחתו שחרב עליה עולמה ומבטיח להמשיך במאבק על מנת שיהיה החלל האחרון".

יאיר גולן פיגוע דביר שורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד