ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מעצבים מחדש את הבית – כל הדרכים לעשות זאת נכון

עיצוב מוצלח של הבית כרוך בבחירה נכונה של תכולת האחסון שלו. החל מחדרי שירות ועד חדרי שינה ומגורים, הדרך בה נראים הארונות שלכם משפיעה מאד על עיצובו של הבית

מעצבים מחדש את הבית – כל הדרכים לעשות זאת נכון
עיצוב הבית צילום: pixsabay

עיצוב מוצלח של הבית כרוך בבחירה נכונה של תכולת האחסון שלו. החל מחדרי שירות ועד חדרי שינה ומגורים, הדרך בה נראים הארונות שלכם משפיעה מאד על עיצובו של הבית. ארון שנראה בדרך מסוימת עשוי להתאים לבית שלכם אך לא להתאים לבית אחר. בחירה אחראית שלו כרוכה בשילוב נכון של הגוון והצורה הבסיסית שלו על רכיבים דומים ברחבי הבית כמו דלתות, חלונות והתקני פתיחה נוספים. במאמר שלפניכם נסקור פתרונות אחסון בכל חדרי הבית.

מטבחים מעוצבים

המטבח המעוצב הוא החדר אליו אנו כבעלי בית מבקשים לשאוף בעת תכנון בית חדש. גם בו, ישנה חשיבות מכרעת לארונות אשר נבחר. מטבח יכול להתבסס על ארונות זכוכית או ארונות בעלי צבע מוגדר, ארונות בגוון לבן מודרני או ארונות בעלי גוון עץ אותנטי. הם יכולים להתאפיין במסגרת גלילית או מרובעת ולהיות מבוססים על פרזול עבה וגדול או דק וקטן. כמות הארונות שאתם יכולים להסדיר במטבח רבה, אבל בשונה מארונות בחדרים אחרים, כאן לא מומלץ להתחקות אחריהם בחנויות הכל בו, אלא לבחור אותם דווקא בחנות מטבחים מעוצבים. שם, תוכלו למצוא ארונות ייעודיים למטבח אשר ישתלבו עם אריחי השיש שלכם בסבירות גבוהה. המהלך החכם ביותר לעשות במטבח הוא לרכוש את כולו בחנות מטבחים ובכך להבטיח התאמה עיצובית מושלמת של כל הפריטים בחדר.

חדרי מגורים ואירוח

אין ספק שפתרונות אחסון כמו ארונות אקוטיים מאד בחדרים הללו. ארונות הזזה, למשל, מאד הכרחיים כאשר מדובר בחדר קטן ואין מפח מספק לפתיחת הדלת במצב רגיל. כאן, חשוב לעשות סדר. ארונות הזזה, כשהם נמכרים במצב רגיל על ידי חנות ארונות, לא נמכרים עם עבודות חציבה בקיר, אלא פשוט מונחים בנקודה שאתם מבקשים להציב אותם בבית. ברוב הדגמים – הארונות יהיו בעלי עומק של 60 ס"מ, ולכן יצריכו חציבה של 70 ס"מ לפחות. על ארונות הזזה, ניתן לשלב מראה או מקבץ צבעים מעוצב בהתאם לדגמי החנות. מאד מומלץ לעבוד עם הדמיית מחשב ולבחור ארונות הזזה בהתאמה לעיצובו של כל חדר בבית. ניתן לרכז כמה ארונות הזזה בחדר שאינו משמש למגורים ובכך ליצור בבית חדר ארונות.

עיצוב הבית עיצוב מטבח חדרי אירוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד