י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

טיפים לבילוי משפחתי וחוויה בלתי נשכחת

אם גם אתם מחפשים את המקום שיספק לכם את השקט והשלווה, יעטוף אתכם באווירה כפרית אמיתית, וגם יכיל אטרקציות בילוי ייחודיות לכל המשפחה – אזור הצפון קורא לכם! שם, תוכלו להיחשף לחוויית בילוי גלילית אמיתית למרגלות הגולן בסמוך לבקעה הצפונית • מה בתכנית?

טיפים לבילוי משפחתי וחוויה בלתי נשכחת
מסלול הליכה צילום: pixsabay

אם גם אתם מחפשים את המקום שיספק לכם את השקט והשלווה, יעטוף אתכם באווירה כפרית אמיתית, וגם יכיל אטרקציות בילוי ייחודיות לכל המשפחה – אזור הצפון קורא לכם! שם, תוכלו להיחשף לחוויית בילוי גלילית אמיתית למרגלות הגולן בסמוך לבקעה הצפונית. מה בתכנית?

התארגנות ראשונית לקראת המסע

ברוב המקרים, הזמן הפנוי שתקדישו לבילוי משפחתי יהיה בסוף השבוע ובחגים. אז, מאד חשוב להתאים את עצמכם לשעות העומס על מנת שתוכלו להגיע לאתר המטיילים בזמן. לדוגמה, אם אתם גרים במרכז או בדרום אך מייעדים את עצמכם לנסיעה לצפון, רצוי לצאת מוקדם בסוף השבוע על מנת שלא לספוג עומסי תנועה, וכן לחזור בשעה מוקדמת במוצאי שבת מסיבה דומה. מומלץ לברר האם המקום מספק או לא מספק ארוחות יומיות, והאם ישנם מקומות בילוי ומסעדות בקרבת מקום. ייתכן כי תצטרכו לארגן צידה למסע.

טיפ למציאת שירות קיאקים בצפון

אין ספק ששירות כמו קיאקים בצפון חשוב להסדיר רק אצל המקצוענים ביותר, ואם כבר בוחרים בשירות מקצועי – הכי כדאי בנהר הירדן! הנהר הגועש של ישראל ייקח אתכם הכי קרוב שאפשר לטיולי הענק במזרח הרחוק ובדרום אמריקה ויאפשר לכם ליהנות ממפלים שוצפים לצד זרימה איכותית וחלקה של המים. הטיול מתאים לילדי כל הגילים בליווי מבוגר.

טיפ להסדרת אתר קמפינג גלילי איכותי

בואו לשבת סביב שולחנות קק"ל איכותיים מעץ, ולחגוג קמפינג משפחתי. החוויה הגלילית, אשר נעשית בשטח ירוק ומרהיב יופי, מספקת לכם את כל הכלים לארגון קמפינג מוצלח: שולחנות ואתרי לוגיסטיקה שונים לרבות אתרי לינה ושירותים ומקלחות. ניתן ללון באתר קמפינג זה ללילה או יותר, או לבוא לביקור חד יומי. כשאתם בוחרים לחגוג באתר קמפינג שכזה, אתם נהנים מאבזור לוגיסטי מלא תוך הרגשה של טבע פראי מסביבכם. חווינה בלתי נשכחת לכל דעה!

טיפ למציאת מסלולי הליכה ובילוי

חשוב להתאים את המסלולים הללו לבני כל הגילים שלצדכם, מבוגרים וילדים כאחד. אם יש לכם ילדים קטנים, ודאו שהמסלול מתאים לגילם. אם יש לכם גם אנשים קשישים או מוגבלים בתנועתם, ודאו שהמסלול לא מאתגר מדי והם יכולים להשתתף בו. בבילוי באתר הקמפינג הגלילי ניתן גם לצאת לשוט בקיאקים, וגם לערוך מסלולי הליכה, אופניים או באמצעי תחבורה לכל המשפחה, תוך התאמה לגילי המשתתפים.

בילוי משפחתי קייקים מסלול הליכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד