ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

טיפים לבחירת ריהוט למשרד

אם גם אתם מעוניינים לשדרג את המשרד ולהפוך אותו לפנינה אמיתית הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הפרקטי, להלן כמה טיפים שאתם חייבים לאמץ. הם יעסקו בחלקם ברהיטים מעוצבים ובחלקם בעזרי מולטימדיה שכל בעל משרד צריך לשאוף אליהם • קריאה מהנה

טיפים לבחירת ריהוט למשרד
ריהוט משרדי צילום: pixsabay

אם גם אתם מעוניינים לשדרג את המשרד ולהפוך אותו לפנינה אמיתית הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הפרקטי, להלן כמה טיפים שאתם חייבים לאמץ. הם יעסקו בחלקם ברהיטים מעוצבים ובחלקם בעזרי מולטימדיה שכל בעל משרד צריך לשאוף אליהם. קריאה מהנה!

טיפים לבחירת שולחנות וכסאות מעוצבים

שולחנות וכסאות מעוצבים צריכים להיבחר בהתאם לעיצוב המשרד. במידה וזה משרד חדש, מומלץ מאד להתחיל באייטמים הללו ובאמצעותם לגבש את חזון עיצובו. ניתן לגבש במשרד שולחנות וכסאות למשרד בעיצוב מודרני על טהרת הגוונים הכסופים-לבנים-שחורים, או לבחור ריהוט בצבע עץ. בהתאם לכך, יש לבחור את בטנת הבד המתאימה לכל כסא. אם, לדוגמה, החלטתם לגבש רהיטים מודרניים, כסא מחשב יוכל להתאפיין ביריעה לבנה, כחולה או שחורה, בעוד שאם העיצוב שלכם במשרד הנו עץ, מומלץ יותר לשלב יריעות בד אדומות על כסאות המחשבים שלכם. טיפ נוסף: תיעזרו בארגונומיה בשביל לקבוע כל רכיב ישיבה או שולחן. בחדר ישיבות השולחן צריך להיות עם נקודות עגינה לחיבור מחשבים, בעוד בפינות עבודה של עובדים הם צריכים להיות מאובזרים בהתקני אחסון בעיקר ולהתאים בגובה לכסאות על מנת שהישיבה תהיה ביציבה נכונה.

טיפים לבחירת מערכת מולטימדיה

במשרדים, מערכת המולטימדיה המומלצת צריכה להתבסס על מקרן, במיוחד בחדר הישיבות – שם ניתן להקרין מיצגים בקלות על הקירות. יש לצייד את המקרן במערכת רמקולים מתקדמת המתאימה לעבודה במשרד. הסאונד שיוצא ממערכת שכזו צריך להיות בעל מנעד רחב, כזה שניתן ללכוד באמצעותו גם את הטונים הנמוכים והמלחששים ביותר. כיום, כשמערכות קולנוע ביתיות מצוידות בסאונד ברמה כזו, בוודאי אתם – בחדרי הישיבות המשרדיים צריכים תשתית ברמה דומה. רמקולים ומקרנים מדוגמים המשתלבים יחדיו בחדר הישיבות המשרדי יוצרים בו אווירה טכנולוגית חדשנית המאפשרת למשתתפים השתתפות איכותית יותר בתכנים, עם מעורבות יתר. מדוע? משום שכאשר מכשירי השמע טובים, הסאונד ברור ומגיע גם לקצוות החדר, וכך גם מי שיושב רחוק מעמדת השידור יוכל לשמוע ולהפנים את מה שנאמר. את אפיונם המדויק של רמקולים ומקרנים שונים חשוב לעשות עם איש מקצוע בחנות מולטימדיה בהתאם לגודל החדר. בכך, אתם מבטיחים ביצועים טובים גם בנראות התמונה וגם ברמת הסאונד הנדרשת.

ריהוט משרד עיצוב פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד