י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

טיפים לעיצוב מטבחים יוקרתיים

עיצוב מטבחי יוקרה מצריך גיבוש פתרונות בטיחות מפני עומסי חום וגז בישול• פתרונות אלו נקראים מנדפים. תפקידם לנדף אוויר דחוס ורע לנשימה ולהחליפו באוויר צלול על אף שישנו שימוש בכיריים • כאן תוכלו לקבל טיפים כיצד לגבש פתרונות אלה באופן חכם ומושכל מאד עבור ביתכם

טיפים לעיצוב מטבחים יוקרתיים
מערכות למטבח צילום: pixsabay

עיצוב מטבחי יוקרה מצריך גיבוש פתרונות בטיחות מפני עומסי חום וגז בישול. פתרונות אלו נקראים מנדפים. תפקידם לנדף אוויר דחוס ורע לנשימה ולהחליפו באוויר צלול על אף שישנו שימוש בכיריים. כאן תוכלו לקבל טיפים כיצד לגבש פתרונות אלה באופן חכם ומושכל מאד עבור ביתכם.

בחרו מערכת נידוף המתאימה לממדי המטבח שלכם

ישנן מערכות נידוף המתאימות למטבחים גדולים וישנן מערכות מנדפים המתאימות למטבחים קטנים. הדבר נקבע בעיקר על ידי המכשיר שאחראי על הזנת האוויר הנקי, לאחר שהלא נקי כבר סונן על ידי זרועות יניקה. מכשיר זה נקרא "ונטה" במטבחים קטנים ותא סינון במטבחים גדולים. הם עושים את אותה פעולה בדיוק את מכילים קיבולת שונה. תא סינון מכיל את קיבולת סינון האוויר הגבוהה ביות ולכן הוא נועד למטבחים גדולים.

בחרו מערכת למטבח עם או ללא חלון

בכל מקרה, אתם תצטרכו מנדפים. אם אתם גרים במטבח שאין לו חלון תצטרכו מערכת מנדפים אינטנסיבית יותר מאשר מי שיש לו חלון בפתח הבניין. בהתאם לנוכחותו של החלון מומלץ לקבוע כיצד תתפקד מערת הנידוף. ייתכן כי המִפתָח של החלון ממוקם עם כיוון הרוח או נגדה, ובהתאם לכך יש לבחור מנדפים שיתמודדו עם אירועי אש.

פנו רק לחנות מנדפים

על אף כי זהו פתרון עבור מטבח, רכישתו אינה מומלצת בחנות מטבחים אלא רק אצל מי שבקיא היטב בפתרונות נידוף, כלומר בחנות בוטיק לפתרונות מנדפים. בחנות זו תוכלו לקבל ייעוץ מלא באיזו מערכת לבחור, וכיצד ייראו הרכיבים שלה:

מנדפים  - החלקים העיקריים שמצעים את הנידוף.

זרועות יניקה – הרכיבים שמוציאים וכולאים אוויר רע או דחוס.

תא סינון או ונטה – מכשירים להזרמת אוויר מסונן לתוך המבנה. במבנה קטן זו ונטה ובמבנה גדול זה תא סינון. תא סינון נדרש רק כאשר מטבחים הנם גדולים באמת מפאת גודלו הכביר.

התאמת מערכת נדרשת – כמובן שחנות מנדפים לא תשאיר אתכם על רגל אחת לבחור את המוצרים אלא תלווה את הרכישה שלכם בשלמות על מנת למצוא לכל מנדף את הרכיבים הייעודיים המתאימים לו ביותר בפאן הפונקציונאלי. בכך, אתם מבטיחים מערכת מנדפים שתעבוד בשבילכם ותספק את האוויר הנדרש.

עיצוב פנים עיצוב מטבח עשן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד