י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הקירות רוססו בצלבים

הבית התפוצץ לרסיסים; הדיירים ניצלו בנס

משטרת אוהיו חוקרת את הסיבה לכך שאלמוני פוצץ בית במדינה. על קירות החנייה נמצאו כתובות נאצה וצלבי קרס • דיירי הבית לא שהו במקום עקב שיפוצים וניצלו

הבית התפוצץ לרסיסים; הדיירים ניצלו בנס
הריסות הבית צילום: Yeshiva world news

המשטרה חוקרת: האם נאצים פוצצו בית של יהודי בעיירה מילטון בצפון מזרח מחוז וויין באוהיו.

פיצוץ בית באוהיו נחקר כפשע שנאה אפשרי, לאחר שכתובות נאצה וצלבי קרס נמצאו מרוססים על חניון הבית וכן על ביתו של השכן. כוחות הצלה וכיבוי הגיעו למקום הפיצוץ בעיירה מילטון בצפון מזרח מחוז וויין באוהיו בסביבות השעה 00:30 בלילה שבין שלישי לרביע. כך דיווחה תחנת הטלוויזיה המקומית WEWS.

הרשויות מסרו, שהבית הפך להריסות. לא דווח על נפגעים. המשטרה מסרה כי דיירי הבית לא שהו בבית, מאחר והבית עובר שיפוץ מתחילת חודש יולי.

כבאים שהגיעו למקום סיפרו, כי בתחילת השבוע, אלמוני ניסה לפוצץ את הבית כשמילא את המקום בגז וניסה להציתו, אך כשל, מאחר והמקום היה מנותק מגז וחשמל עקב השיפוצים. אותו אלמוני לא אמר נואש, וחזר כמה ימים אחר כך ופוצץ את הבית.

בעלי הבית אינם יהודים, אנג'לה פרייז, אשה אפרו אמריקנית שנשואה לאדם לבן והם חיים בבית מאז 1997 והם מספרים כי עד כה לא חוו גילויי גזענות. לא ברור מי עומד מאחורי הפיצוץ.

חוקרי ה- FBI ואנשי הכיבוי של המדינה חוקרים יחד את המקרה, השריף המקומי, טרוויס הוטצ'ינסון תיאר את האירוע כ"פעילות מאכזבת מאוד".

אנטישמיות אוהיו צלב קרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד