י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מכבי מפעילה קו פתוח לקראת צום תשעה באב

בשיתוף בית ההוראה בנשיאות הגאון רבי סיני הלברשטאם שליט"א רב ואב"ד שיכון ג' ורב איחוד הצלה בני ברק יופעל היום ובמהלך הצום קו פתוח לשאלות הלכתיות הנוגעות לצום תשעה באב • מכבי מזמינה את החברים לבצע בתשעה באב בדיקות תקופתיות מצילות חיים שמצריכות להיעשות בצום  7 ר' ברוך שטרן, מנהל מרחב בני ברק: "אנו שמחים על הזכות ליזום פעילויות חשובות ומקדמות בריאות לתועלת החברים"

מכבי מפעילה קו פתוח לקראת צום תשעה באב
הרב סיני הלברשטאם צילום: יח"צ

מכבי שירותי בריאות מפעילה קו פתוח לקראת צום תשעה באב בשיתוף בית ההוראה בנשיאות הגאון רבי סיני הלברשטאם שליט"א רב ואב"ד שיכן ג' ורב איחוד הצלה בני ברק. הקו יפעל היום, עד לכניסת שבת, במוצאי שבת ובמהלך הצום. רבני ההוראה יענו על שאלות הלכתיות רפואיות הנוגעות לצום במספר הטלפון 03-6781032 או 0504160150

היוזמה הברוכה, בהובלתו של ראש מרחב בני ברק ר' ברוך שטרן, הינה חלק ממדיניות מכבי להעניק לחבריה מענה מקיף וכולל בכל תחומי הרפואה וההלכה תוך התאמה לאורח החיים והרחבת השירותים כל העת.

בפגישה שנערכה בבית ההוראה של הגאון רבי סיני הלברשטאם שליט"א השתתפו ר' משה שלזינגר, מנהל השיווק של מכבי שירותי בריאות למגזר חרדי, ר' ברוך שטרן, מנהל מרחב בני ברק ור' נחמן ניימן, מתאם קשרי הקהילה במודיעין עילית. בפגישה שיבח הרב הגאון שליט"א את הפעילות המבורכת והמסועפת של מכבי שירותי בריאות למען הקהילה, הועלו לדיון נשואים חשובים ודובר על ימי עיון נוספים בנושאי בדיקות מצילות חיים על פי ההלכה במסגרת מיזם 30-40-50 שמפעילה מכבי במחוז המרכז אשר מעודדת את החברים לקיים בדיקות תקופתיות ומצילות חיים ומגבירה מודעות להקפדה על אורח חיים בריא.

כמו כן, מכבי מזמינה את החברים לנצל את תשעה באב לביצוע בדיקות תקופתיות ומצילות חיים שצריכות להיעשות דווקא בצום ומרחיבה את שעות הפעילות ביום ראשון צום תשעה באב לאור בקשת החברים.

ר' ברוך שטרן, מנהל מרחב בני ברק שהוביל את היוזמה החשובה: "מכבי רואה חשיבות רבה בהתאמת השירות לקהילה ויצירת מעטפת רפואית הלכתית לחברים שנותנת מענה בכל עיתוי. כחלק ממגמה זו אנו מפעילים את הקו הפתוח לתועלת החברים בכל הארץ שמוזמנים לקבל מענה רפואי הלכתי מותאם ובעז"ה צום תשעה באב יהפוך ליום של שמחה בבניית בית המקדש ונזכה לגאולה שלמה".

מכבי שרותי בריאות תשעה באב הלכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד