י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

תשעה קבין של פאות ירדו לעולם - הקב העשירי אצל דיני

בזמן שמעופפות קבין של מילים בעולם הפאות, הבשורה באוויר, פאות טופ לייס במבצע מטורף לשבועיים בלבד בבוטיק הפאות היוקרתי של דיני. מדובר במחיר השקה ללהיט החדש בעולם הפאות

תשעה קבין של פאות ירדו לעולם - הקב העשירי אצל דיני
מכירת פאות צילום: יח"צ

בזמן שמעופפות קבין של מילים בעולם הפאות, הבשורה באוויר, פאות טופ לייס במבצע מטורף לשבועיים בלבד בבוטיק הפאות היוקרתי של דיני. מדובר במחיר השקה ללהיט החדש בעולם הפאות.

רשת עדינה שיושבת על כיפת הראש בעבודת יד של שערה בתוך קשר, הכי טבעי הכי דק וקל על הראש החיבורים על המצח מדויקים החלום של דיני הוא החלום שלך, אז איפה נמצאת פאת החלומות שלי? השאלה שמלווה מיליוני נשים בארץ ובעולם, כי פאה היא לא מצרך שקונים כל יום במכולת, וכשקונים אותה היא מלווה בחששות ובדאגה,הכלות שיוצאות לדרך חיים חדשה ואינם מכירות את שבילי השיער, והן טובעות בים של מידע ואינם יודעות לאיזה צד השביל הולך. 

ומה איתנו, הנשים? כמה פעמים, קנינו, התחרטנו, שלחנו לתיקונים, ולא קיבלנו את המוצר עליו חלמנו. דיני קב, פאנית בעלת ניסיון של שנים, עם בוטיק החלומות במרכז בני ברק,יוצאת עם בשורה של פעם בשנה,לכבוד השנה החדשה, שבועים של מכירת פאות טופ לייס. 

טופ לייס הלהיט החדש בעולם הפאות, היא מספרת לי, ואני בעקבותיה בעינים פעורות, מסתכלת על פאות עם שיער משי רך היא מקפידה לעבוד רק עם שיער משובח ואיכותי,כבר בכניסה לבוטיק, מאור הפנים, בנת החיים, את מבינה שדיני קב היא פאנית נדירה שילוב מושלם של לב וראש, וכן בזמן שהיא בודקת את השיער שהיא רוכשת שיהיה רך ומשי לפני שהוא נכנס להרכבה, היא גם מטפלת בלב, (וגם מגישה עוגת גבינה להתעלף, היא שוזרת שיער כמו שהיא אופה...אני יודעת עם הביס הראשון) המוטו שלי איכות, שירות, יחס. כשלקוחה יוצאת ממנה מרוצה, אין מאושרת מדיני כי אצלה כל שערה שזורה בחלום 

"חשבתי להשיק את המבצע עבור נשים שטופ לייס הוא חלום רחוק עבורן בגלל המחיר הגבוה,אני מנגישה אותו לפרק זמן קצר, לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה. 

פאות כלות השקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד