י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
על רקע המשבר ב'כחול לבן'

גורמים בליכוד: נתניהו רוצה לחבור לגנץ לאחר הבחירות

גורמים בליכוד: "נתניהו ינסה לקדם את שילוב גנץ בקואליציה רק עם מפלגת 'חוסן לישראל' וללא שאר חברי רשימת 'כחול לבן' ובהם לפיד" • מפלגת הליכוד לא הכחישה את הדברים • חה"כ דוד ביטן אישר את הדיווח

גורמים בליכוד: נתניהו רוצה לחבור לגנץ לאחר הבחירות
גנץ ונתניהו צילום: נועם רבקין פאנטון, פלאש 90

ח"כים בליכוד טוענים היום (חמישי) כי אנשיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו טענו בפניהם כי נתניהו ינסה לאחר הבחירות לצרף לקואליציה את ח"כ בני גנץ ומפלגתו 'חוסן לישראל'. 

על פי הדיווח שפורסם ב'כאן', נתניהו ינסה לקדם את שילוב גנץ בקואליציה רק עם מפלגת 'חוסן לישראל' וללא שאר חברי רשימת 'כחול לבן', בהם אנשיו של יאיר לפיד ומפלגת 'תלם' של בוגי יעלון.

על פי אותו דיווח, נתניהו מעוניין להקים לאחר הבחירות קואלציה רחבה יחד עם גנץ ומפלגת 'חוסן לישראל', המפלגות החרדיות ורשימת 'הימין המאוחד'.

במפלגת הליכוד הגיבו לדיווח, כי "ראש הממשלה מחויב להקים ממשלת ימין חזקה מיד לאחר הבחירות. בשביל זה חייבים שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר, כדי שהרכבת הממשלה תוטל על ראש הממשלה נתניהו".

יחד עם זאת, ח"כ דוד ביטן אישר את הדיווח בראיון ל'רדיו דרום' שם הכריז: "אין לנו בעיה ללכת עם גנץ - ללא יש עתיד".

גם יו"ר הכנסת יולי ‏אדלשטיין הגיב היום ברשת ב' על האפשרות לצירוף גנץ לממשלה ללא אנשי יש עתיד, ואמר "אני לא מאלה שפוסלים. כל מפלגה ציונית מוזמנת להיכנס למו"מ, על סמך הקווים שאנחנו יכולים לחיות איתם. הקו המדיני והכלכלי צריך להיות ברור".

דוד ביטן בנימין נתניהו בני גנץ בחירות 2019 חוסן לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד