י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לעיני מליוני עוקבים

טראמפ תקף את הנשיא: "אל תדבר בשמנו"

למרות שהם מתחזקים קשרים די טובים ביניהם, הנשיא הצרפתי הצליח להרגיז את מקבילו האמריקני כשניסה להתערב בנושא הסנקציות על איראן, שוחח על כך עם נשיא איראן בעצמו והציע לו פגישה עם טראמפ בצרפת | טראמפ תקף אותו בפומבי על ההתערבות

טראמפ תקף את הנשיא: "אל תדבר בשמנו"
טראמפ ומקרון בבית הלבן צילום: רויטרס

עימות דיפלומטי בפומבי: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צייץ בשעה האחרונה בחשבון הטוויטר שלו נגד ההתערבות של נשיא צרפת עמנואל מקרון ומנהיגים נוספים בנושא העיצומים שהטילה ארה"ב על איראן.

"איראן נמצאת בצרה כלכלית קשה. הם רוצים נואשות לדבר עם ארה"ב, אך הם מקבלים איתותים מעורבבים של כל מי שמתיימרים לייצג אותנו, כולל הנשיא מקרון מצרפת, אני יודע שעמנואל מתכוון לטוב, כמו כל האחרים, אבל אף אחד לא מדבר בשם ארצות הברית, אלא ארצות הברית עצמה, איש אינו מורשה בשום צורה, או דרך, או פורום לייצג אותנו!", תקף את טראמפ.

כעסו של טראמפ מגיע לאור דיווחים בערוץ הלבנוני 'אל-מיאדין', שציטט גורמים איראניים שסיפרו כי נשיא צרפת עמנואל מקרון שוחח ביום שלישי האחרון עם נשיא איראן חסן רוחאני והזמין אותו לקחת חלק בפסגת ה-G7 שתיערך בפריז בסוף החודש. על פי הדיווח מקרון אמר לו, "שם תוכל להיפגש עם טראמפ". בנוסף דווח, כי מקרון הבטיח לרוחאני כי איראן תקבל 15 מיליארד דולר דרך מנגנון התשלומים בין אירופה לאיראן, כחלק מהסכם הגרעין.

יצוין כי מצד הצרפתים, הדיווח על כך שמקרון הזמין את עמיתו האיראני לפסגה, הוכחש, למרות זאת, הפרסום העלה את חמתו של הנשיא האמריקני שהחליט לתקוף.

דולנד טראמפ עמנואל מקרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד