י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מה בוער

הופעת שטיינמץ: הדיון יתקיים בתשעה באב

בית המשפט בנצרת קבע את הדיון בעתירת שדולת הנשים בישראל נגד מופע לציבור החרדי לעצם יום ראשון - צום תשעה באב • העירייה: "מדובר באפליה חמורה כלפי המגזר החרדי"

הופעת שטיינמץ: הדיון יתקיים בתשעה באב
מוטי שטיינמץ צילום: מתוך הקליפ

אתמול (רביעי) פרסמנו ב'בחדרי חרדים', כי 'שדולת הנשים בישראל' דורשת מעיריית עפולה, שלא לקיים אירוע למגזר החרדי בהפרדה מגדרית.

האירוע המדובר, הינו אירוע מוזיקלי שבו יופיעו הזמרים מוטי שטיינמץ וחיים ישראל, ועתיד להתקיים בפארק העירוני שבעיר עפולה ביום רביעי הבא בהשתתפות ראש העיר אבי אלקבץ ואישי ציבור נוספים, שיכלול גם הפנינג, מתנפחים ופעילויות פנאי נוספות ויתקיים בהפרדה מלאה בין גברים לנשים. 

כאמור, שדולת הנשים עתרה לבית המשפט לעניינים מנהליים בנצרת כנגד עיריית עפולה, בדרישה לבטל את ההפרדה המגדרית באירוע, בתואנה של 'הדרת נשים'. 

מעיריית עפולה נמסר בתגובה, "מדובר באירוע מסחרי שתוכנן מבעוד מועד בתכנית הקיץ וכמו כל הפקת ענק שמתקיימת בעפולה כלל הציבור מוזמן לרכוש כרטיסים ולהגיע. באמפיתאטרון אכן תתקיים הפרדה מלאה כנהוג באירועים למגזר החרדי בכל הארץ. אנו מכבדים את כל סוגי האוכלוסייה בעיר ובכללם את החרדים. לא יתכן כי אמונתם תגרום להם שלא להנות מאירוע תרבות. מדובר באפליה חמורה כלפי המגזר החרדי".

הבקשה לצו המניעה

למרבה הבושה, קבע היום (חמישי) בית המשפט לעניינים מנהליים בנצרת, כי הדיון בעתירה יתקיים ביום ראשון הקרוב - צום תשעה באב.

 

 

שדולת הנשים בישראל עפולה תשעה באב צו מניעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד