י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נעצר בעבר ושוחרר

תיעד עצמו: "נשבע לרצוח שחורים" ויורה. צפו

צעיר שהעלה לרשתות החברתיות תיעוד שלו יורה בקופסה שחורה באמצע יער, תוך שהוא מגדף שחורים ונשבע לרצוח אותם, עורר סערה בארה"ב כולה ואודות לגולשים, רשויות אכיפת החוק הגיעו אליו בטרם הספיק לבצע את זממו | וזו לא הפעם הראשונה שלו

תיעד עצמו: "נשבע לרצוח שחורים" ויורה. צפו
אילוסטרציה צילום: unsplash

על רקע מקרי הרצח של עשרות אמריקאים, על ידי שני רוצחים פסיכופתים בשבוע האחרון ופציעתם של עשרות נוספים, תיעוד וידאו שפרסם צעיר אמריקני בשם פארקר מוסטיין, באמצע יער במקום כלשהו, כשהוא יורה על קופסא שחורה, ומסביר כי הוא שונא שחורים והולך לרצוח שחורים, עורר סערה ופחד בקרב מיליוני אמריקנים שחששו מפני מרחץ הדמים הבא, ואודות לפנייתם ל-FBI, הוא נעצר וזו לא הפעם הראשונה.

בתיעוד נשמע פארקר בן ה-16 מקולומביה שבדרום קרוליינה, כשהוא מנוול את פיו ומקלל בצורה נוראה את האפרו אמריקנים, 'בחדרי חרדים' השתיק את קולו של הצעיר, מאחר והדברים שהוא מוציא מפיו אינם ראויים להישמע באתר חרדי.

הצעיר אומר למצלמה, "אתם רואים אותי כאן, אני שונא שחורים, אני ארצח אותם, בואו תראו את הקופסא השחורה הזאת, אני יורה עליה, וככה אני רוצה לראות את השחורים", הצעיר יורה לעבר הקופסא, וממשיך לאיים.

אלפי גולשים ברשתות החברתיות פנו לרשויות בארצות הברית כדי שיעצרו את הצעיר המסוכן לפני שכבר יהיה מאוחר והוא אכן נעצר וזו לא הפעם הראשונה.

על פי דיווח בכלי תקשורת בארה"ב, המשטרה מסרה כי הוא איים בעבר "לירות בבית הספר". דובר בית הספר אמר כי מחקירתם עולה כי הוא אינו מהווה איום. זאת למרות שכבר העלה בעבר סרטונים דומים, נעצר, נחקר ושוחרר. 

הצעיר בן ה-16 הינו נכדו של הפוליטיקאי הרפובליקני ריצ'רד קווין מקולומביה, מי שמוגדר בארה"ב כגזען ששונא שחורים וכאחד שהורשע בעבר בכמה עבירות. אביו של פארקר הינו עורך דין מפורסם בקולומביה, דרום קרוליינה.

 

שנאת שחורים תיעוד מסעיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד