י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מצטרף להסתה

הפרשן הבכיר: לפיד צודק - החרדים סחטנים

הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר, מצטרף היום להסתה של יאיר לפיד ובמאמר שמתפרסם בעיתון 'הארץ' הוא כותב בציניות: "החרדים לא סחטו את נתניהו בהסכם הקואליציוני האחרון, כאשר השיגו 7 מיליארד שקל לישיבות, לכוללים, לאברכים, לקצבאות, למוסדות החינוך שלא מלמדים לימודי ליבה" • הפרשן ישראל כהן: "שטרסלר, חזור בך"

הפרשן הבכיר: לפיד צודק - החרדים סחטנים
נחמיה שטרסלר צילום: Moshe Shai/FLASH90

הפרשן הכלכלי הבכיר של עיתון 'הארץ' - נחמיה שטרסלר, שבמשך שנים רבות היה חבר בפאנל הפרשנים של 'אולפן שישי', מצטרף היום (שישי) להסתה של יאיר לפיד ובמאמר שמתפרסם בעיתון 'הארץ' הוא מתייחס לסרטון השנוי במחלוקת בו לפיד הציג את החרדים כתאבי בצע וכך כותב:

"לחרדים יש שיטה. בכל פעם שמבקרים אותם על משהו, הם פוצחים בצעקות געוולד: עמלק, צורר, נאצי, היטלר. הכל הולך. הכל מותר. אבל ביקורת נגדם? זו כבר אנטישמיות שראויה לכל גנאי".

"השבוע הם התנפלו על לפיד בצעקות "אנטישמיות" ממשיך שטרסלר "רק משום שבאיזה סרטון הוא חיבר אותם לכסף. הוא אמר שתמורת תקציב גדול לישיבות, הם (כמו רשימת הליכוד לכנסת) ימהרו לחתום על תמיכה ללא סייג בבנימין נתניהו. איך הוא העז לומר זאת? הרי גלוי וידוע שכסף זה הדבר האחרון שמעניין אותם" כתב בציניות.

"הם הרי לא סחטו את נתניהו בהסכם הקואליציוני האחרון, כאשר השיגו 7 מיליארד שקל לישיבות, לכוללים, לאברכים, לקצבאות, למוסדות החינוך שלא מלמדים לימודי ליבה," מטיח שטרסלר בחרדים ומוסיף "לכל הפרזיטים שלא עובדים. הם גם לא מתכוונים לסחוט אותו שוב, אם יקים את הממשלה הבאה. הם פשוט לא מתעניינים בכסף".

דבריו של שטרסל באים בהפתעה, לאור העובדה שבשנים האחרונות הוא מרבה לבקר בריכוזי חרדים ובפרט בעיר בני ברק - בימי החג העליזים וכמו כן הוא רשם קשרים אישיים עם אנשי תקשורת מהמגזר החרדי, כשהידוע מכולם הוא הקשר המיוחד שנרקם בינו לבין פרשן 'קול ברמה' ישראל כהן.

כהן, שראה את דבריו של שטרסל הבוקר, מיהר להגיב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "נחמיה לצערי הפך לאנטישמי כמו לפיד וכנראה מושפע מסרטוני ההסתה שלו, מה שמלמד על המסוכנות של יו"ר יש עתיד אם ייבחר לראשות הממשלה (ברוטציה). לחרדים מגיע כמו כולם. שטרסלר חזור בך מדברי ההבל הללו".

נחמיה מצידו הגיב לציוץ של כהן בטוויטר: "כמו כולם ישראל? שיעבדו כמו כולם. שישרתו בצה"ל כמו כולם. שילמדו מתמטיקה ואנגלית כמו כולם. שיפסיקו לרכב על גב החילונים".

 

נחמיה שטרסלר עיתון הארץ יאיר לפיד הסתה ישראל כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 60 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד