י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המאבק על קולות הימין • צפו

נתניהו: "מי שרוצה אותי יצביע מחל"; שקד: "אמרו שתלך עם גנץ"

המאבק על קולות הימין: בשידור שהעביר ראש הממשלה נתניהו בחשבון הפייסבוק שלו, הוא קורא לאנשי ימין שרוצים אותו כראש ממשלה, להצביע רק למחל • הוא מזהיר מליברמן ומזכיר את איבוד הקולות הדרמטי של גוש הימין בבחירות האחרונות • שקד: "די לזרות חול בעיני הציבור"

נתניהו: "מי שרוצה אותי יצביע מחל"; שקד: "אמרו שתלך עם גנץ"
נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש90

בנימין נתניהו מסתער על קולות הימין ובשידור חי שהוא מעביר היום (שישי) בחשבון הפייסבוק שלו הוא אומר כי מי שמעוניין שממשלת ימין חייב להצביע רק לליכוד. הוא מזהיר מפני ליברמן ומזכיר את איבוד הקולות של מפלגתם של בנט ושקד. 

"מי שמצביע ימין, מי שרוצה ממשלת ימין בראשותי, לא יצביע לא לליברמן ולא למפלגות האחרות" פתח נתניהו "קודם כל ראינו שזה הולך לבזבוז, זה מתבזבז הקולות האלה. בזבזנו שבעה מנדטים בבחירות האחרונות של קולות ימניים, שבעה מנדטים! ומי שמצביע למפלגה אחרת בימין שאולי תעבור את אחוז החסימה והיא תעבור, יהפוך את הליכוד לפחות גדול".

 

"אתה רוצה גם 61 וגם שהליכוד יהיה גדול. אתה רוצה גם 61 וגם שהליכוד יהיה גדול. ולכן, כיוון שאין הצבעה בשני פתקים, יש רק פתק אחד, מי שאומר אני רוצה את נתניהו בראש ממשלת ימין יצביע ליכוד ולא יגיד טוב אני אתן זה למישהו אחר ונקווה שיעברו את אחוז החסימה, נקווה שאם יעברו את אחוז החסימה גם ימליצו על נתניהו".

"גם שם אני שומע את הגמגום של החברים שם בימין" מתייחס נתניהו לסוגיית הממליצים עליו מימין "אולי כן, אולי בהתחלה, כרגע," כל מיני מילים כאלה. אני אומר אתה רוצה להיות בטוח ואתה רוצה שאני אמשיך להוביל את מדינת ישראל כראש ממשלת ישראל אז תצביע מח"ל! פתק אחד. וזו הבחירה האמתית בבחירות האלה, מי יהיה רה"מ הבא של מדינת ישראל. מי שרוצה אותי יצביע מחל. פתק אחד".

מנגד שרת המשפטים לשעבר ויושבת ראש הימין המאוחד לא נשארת חייבת ועונה לנתניהו: "רק אתמול אמרו אנשיך שתלך עם גנץ. אצלנו נאמנים לימין ולערכיו. אנחנו הימין האידיאולוגי היחידי. אמרנו שנמליץ על מועמד הימין, שזה נתניהו.  די לזרות חול בעיני הציבור. במקום לריב עם השותפות הטבעיות, עדיף לנתניהו למקד מאמצים בהגדלת הגוש אם אכן ממשלת ימין לאומית היא רצונו".

"מי שגמגם עם ברק, לבני, הרצוג, גבאי ורק אתמול כשאמרו אנשיו שילך עם גנץ - שלא יטיף לימין המאוחד. אצלנו נאמנים לימין ולערכיו".

בנימין נתניהו איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד