י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בתום מצוד

כוחות הביטחון עצרו את שני החשודים ברצח דביר שורק הי"ד. צפו

שני החשודים נעצרו בערב שבת לאחר פעילות מבצעית מיוחדת של כוחות הביטחון • במהלך המצוד אחריהם, הופעלו אמצעים טכנולוגיים ומודיעניים של משטרת ישראל וצה"ל והם שהביאו לזיהויים המהיר • החשודים הועברו לחקירת שב"כ • נתניהו: "נמשיך להילחם בטרור בעוצמה"

כוחות הביטחון עצרו את שני החשודים ברצח דביר שורק הי"ד. צפו
מעצר אחד החשודים צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום כי בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל וצה"ל, נעצרו בליל שבת שני חשודים במעורבות בפיגוע בו נרצח חייל צה"ל דביר שורק בי"ד סמוך ליישוב מגדל עוז.

העצורים הם נציר סאלח חליל עצאפרה, יליד 95, תושב בית כאחל, פעיל חמאס, ללא מעצרים קודמים. עצור נוסף הוא קאסם עארף חליל עצאפרה, יליד 89, תושב בית כאחל, גם הוא ללא מעצרים קודמים.

מעצר אחד החשודים

המעצרים הלילה שבוצעו ע"י כוח מיוחד של שב"כ, ימ״מ, וצה"ל, הינם שיאו של מאמץ מודיעיני ומבצעי שהחל מיד לאחר הפיגוע, במהלכו הופעלו יכולות מודיעיניות, מבצעיות וטכנולוגיות שונות של שב"כ, משטרת ישראל וצה"ל, אשר הביאו לזיהויים, איתורם המהיר ומעצרם הלילה של החשודים בבית בכפר בית כאחל.

החשודים הועברו לחקירת שב"כ. חקירת הפיגוע נמשכת.

ראש הממשלה הגיב לתפיסת החשודים ברצח: "אני משבח את השב"כ וכוחות הביטחון שלכדו את רוצחיו של דביר שורק ז"ל תוך 48 שעות. בשנים האחרונות כוחותינו שמו ידם על כל המרצחים הפלסטינים שפגעו בישראלים והיום הם עשו זאת שוב. נמשיך להילחם בטרור בעוצמה בכל החזיתות".

יואב שורק אביו של דביר הי"ד אמר הערב על תפיסת המחבלים: "אנחנו מודים לכוחות הביטחון על הפעולה המהירה לתפיסת המחבלים, אף שצר לנו שנתפסו חיים. אנו שמחים שדביר הי"ד לא ראה את פני רוצחיו, וגם אנחנו נשתדל שלא לראות אותם, לא כעת ולא במשפט. העיקר המוטל על כוחות הביטחון הוא סיכול ומניעת פיגועים, ואנחנו מבקשים לחזק את ידיהם במלאכה קשה זו".

דביר שורק מחבלים חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד