ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לפיד זועם

האם ייתכן שנלך לבחירות בפעם השלישית

השר ארדן: יש אפשרות שנלך לבחירות נוספות • לפיד: "לא יתואר הזלזול של בכירי הליכוד בציבור - כחול לבן תהיה המפלגה הגדולה"

האם ייתכן שנלך לבחירות בפעם השלישית
נתניהו עם ארדן במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שאמש (מוצאי שבת) השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן התראיין ואמר כי ישנה אפשרות שנלך לבחירות בפעם שלישית, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד תקף את האמירה בחריפות.

"לא יתואר הזלזול של בכירי הליכוד בציבור. ערימות של כסף, תהליכים שלמים תקועים והם מוכנים לגרור את ישראל לעוד בחירות", כתב לפיד הבוקר בחשבון הטוויטר שלו.

"לא יהיו בחירות נוספות", אמר לפיד והוסיף, "כחול לבן תהיה המפלגה הגדולה ותקבל את המנדט להרכיב את הממשלה".

כזכור, אתמול התייחס השר ארדן במהלך ראיון לחדשות 13 לאפשרות שפעם נוספת לא תוקם קואליציה, ואמר כי "יש אפשרות שנלך שוב לבחירות. אם מפלגות יצהירו שהן אינן יושבות זו עם זו - ודאי שזה יכול לקרות". הדברים נאמרו בריאיון ל"מהדורת השבת".

על כך שחמישה חברי ממשלה חשודים בעבירות שונות, הוסיף ארדן: "זה לא דבר נוח ולא נעים, אבל בישראל יש חזקת חפות - זה החוק במדינה. גם ליברמן עמד לדין לפני כמה שנים ויצא זכאי, וגם כשאהוד ברק מתרועע עם עבריינים אנחנו מבקרים אותו, אבל לא פוסלים את היכולת שלו להתמודד - ואותו דין חייב לחול על כל נבחרי הציבור".

על האפשרות שיתמוך בחקיקת חוקי חסינות אמר השר כי "חברי הכנסת בעצמם חוקקו בעבר חוק לפיו לח"כ יש זכות לבקש חסינות מהכנסת, תלוי כמובן בחומרת האישום. אני לא יכול להגיד מהיום אוטומטית מה תהיה דעתי על כל בקשה שתוגש, אבל חזקת החפות קיימת לכל נבחרי הציבור מימין ומשמאל".

 

יאיר לפיד גלעד ארדן בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד