י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
רמת אלכוהול חריגה ביותר

התאונה בקרית גת: כתב אישום נגד הנהג הדורס

התאונה בקרית גת: המשטרה הגישה כתב אישום נגד הנהג שנסע בשכרות ופגע בארבעת בני משפחה • המשטרה: "נהג בקלות דעת ואיבד שליטה" • צפו בתיעוד מהזירה

התאונה בקרית גת: כתב אישום נגד הנהג הדורס
רכב עלה על מדרכה בקרית גת ופגע במשפחה צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש לפני זמן קצר (ראשון) בבית המשפט בבאר שבע באמצעות חטיבת התביעות המשטרתית כנגד נהג צעיר (22), לאחר שפגע בארבעת בני משפחה עת סטה עם רכבו לעברם לפני כשבוע בעיר קריית גת.

בדיקה ראשונית לרמת האלכוהול בגופו העלתה כי היא גבוהה עשרות מונים מהמותר בחוק. בתום חקירת בוחני זירת תאונות הדרכים במשטרת ישראל, במהלכה נחקר הנהג (22) החשוד, הבשיל תיק החקירה לכדי כתב אישום שהוגש כאמור בבית משפט לתעבורה בב"ש באמצעות חטיבת התביעות המשטרתית.

מתיק החקירה עולה כי החשוד נהג ברכבו ברשלנות, וזאת לאחר שצרך אלכוהול רב טרם עלייתו למושב הנהג. במהלך נהיגתו, בהגיעו לכיכר, איבד שליטה על רכבו - אז עלה על המדרכה ופגע בארבעת בני משפחה וגרם להם חבלות קשות. חלקם של הפצועים הללו פונו באופן מוסק לביה"ח סורוקה בשל חומרת פציעתם, ומרביתם עדיין מאושפזים ובטיפול רפואי.

"מדובר במקרה חמור בו נהג רכב עושה לעצמו דין ונוהג על אף שצרך כמות בלתי מוגבלת של משקאות אלכוהוליים, נהג בקלות דעת, איבד שליטה על רכבו ופגע בבני משפחה שיצאו לטייל להנאתם. מקרה שכזה יכול להסתיים במותם של אזרחים תמימים", ציינו במשטרה.

כזכור, בשבת שעברה התקבל דיווח אודות תאונת דרכים שאירעה בכיכר הרחובות מלכי ישראל ושד' צה"ל בעיר קריית גת, במהלכה נפגעו 4 הולכי רגל בני משפחה עת עמדו על המדרכה סמוך למעבר החצייה.

כוחות משטרה ורפואה שחשו למקום החלו בטיפול בזירת התאונה תוך הגשת סיוע רפואי, סגירת זירת התאונה ופעולות בירור וחקירה ראשוניים של האירוע - במסגרתן בוצעה לנהג בדיקה ראשונית להימצאות אלכוהול בגופו שהניבה תוצאה של 1,450 מיקרוגרם - פי 29 מהמותר בחוק לנהג צעיר.

בהמשך לכך, הנהג שהועבר לחקירה בתחנת המשטרה סירב לבצע בדיקת אלכוהול במכשיר ה"ינשוף". בוחני תאונות הדרכים לכיש שהוזעקו למקום, פתחו בחקירה מעמיקה של נסיבות התאונה ממנה עלה כי הנהג הצעיר בילה במשך שעות ארוכות במקום בילוי בעיר - שם צרך מספר בקבוקי משקה אלכוהולי וזאת עד שעת בוקר הסמוכה לשעת התאונה.

בהמשך יצא הצעיר ממקום הבילוי ואסף לרכבו צעירה נוספת שבילתה גם כן במקום ואל השניים הצטרפה נוסעת שלישית, לדבריה - מתוך דאגה לצעירה. בשלב זה נסע הנהג והגיע אל כיכר צה"ל והחל פונה ימינה לרחוב מלכי ישראל תוך שמאבד שליטה, עולה על המדרכה (אי תנועה שבמרכז הכביש) שם פוגע בחוזקה בהולכי הרגל. במהלך ימי החקירה, בניסיון להבין את גרסתו של הנהג, בחר זה לא לשתף פעולה באופן מלא עם חוקריו וכזכור מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט בין היתר לטובת המשך פעולות החקירה המתמשכות.

מבית החולים סורוקה נמסר כי מצבה של האם השתפר והוא מוגדר קל, היא עברה למחלקת השיקום בבית החולים. חל שיפור במצבן של הילדות: האחות בת ה-7 נושמת בכוחות עצמה, מדברת ומתקשרת. עברה להמשך טיפול במחלקה לכירורגית ילדים.

האחות הצעירה בת ה- 5 נושמת בכוחות עצמה, עדיין מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים ומתוכננת לטיפולים ארוכי טווח בעקבות הפציעות. מצבו של האב מוסיף להיות קשה מאוד. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ במחלקה לנוירוכירורגיה.

נהג שיכור קרית גת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד