ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
להכעיס?

ט' באב: מעל ל-30 מסעדות פתוחות בת"א

תשעה באב הוא יום אשר מבליט את הקונפליקט בישראל בין שמירת המסורת לפורקן העול ושכחת העבר. עיתונאי גלובס ספר מעל ל-30 מסעדות הפתוחות בתל אביב, אך יש חילוני אחד שבחר לרגש

ט' באב: מעל ל-30 מסעדות פתוחות בת"א
אילוסטרציה צילום: pixabay

צום תשעה באב, בשונה מצום יום כיפור, תמיד היה יום שהבליט את הקונפליקט במדינה. כל פוליטיקאי שמכבד את עצמו דאג לצייץ מילה או שתיים על תשעה באב ו'אהבת חינם'. אבל ברחוב החילוני? עם השנים נעלם לו כל זכר ליום הזה.

יונתן כיתאין מ'גלובס' צייץ אתמול: "רוצים לקבל אינדיקציה לגבי כמות המסעדות שפתוחות בת"א למרות שתשעה באב? אני ספרתי יותר מ-30".

במגזין 'timeout' פרסמו רשימה של המסעדות ובתי העסק הפתוחים בתשעה באב בתל אביב ושם פורסם כי "כל מסעדות קבוצת R2M, טוטו, פרונטו, קיטשן מרקט, משייה, טאיזו, מלגו ומלבר ורבות אחרות יעבדו כרגיל".

אבל למרות הכל, היה גם מי שריגש. גיא קמלמכר, דוברה של חברת הכנסת מיכל שיר צייץ אמש בטוויטר כי, ‏"אני חילוני גמור ולא מנסה להסתיר את זה וגם אם ישאלו אותי 100 פעם אני אענה את אותו הדבר, אני לא צם. אבל בחיים אני לא אדברר את זה כדי לעשות פרנציפ למישהו. הלוואי והייתי בא ממשפחה שצמה ושזה מסורת אצלה, אבל לצערי אני לא, מקנא באלה שכן צמים".

צום תשעה באב מסעדות תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד