י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעקבות הסערה בעפולה

לא מתנצל: סמוטריץ' מוסיף לתקוף את נתניהו

בעקבות פסיקת בית המשפט המחוזי בנצרת שאסר על קיום מופע התרבות בהפרדה בעיר עפולה, תקף אמש השר בצלאל סמוטריץ' את ראש הממשלה בחריפות "ראש הממשלה חלש". בליכוד ממהרים לתקוף את סמוטריץ', שמצידו מסרב לחזור בו מדבריו

לא מתנצל: סמוטריץ' מוסיף לתקוף את נתניהו
סמוטריץ' צילום: הדס פרוש, פלאש90

לאחר שטען אמש בעקבות פסיקתו של בית המשפט המחוזי בנצרת לאסור את קיום אירוע התרבות בהפרדה בעיר עפולה וטען כי נתניהו הוא ראש ממשלה חלש כאשר בפועל מי שמכהן כראש ממשלה היא המשנה ליועץ המשפטי דינה זילבר. בליכוד יוצאים במתקפה כנגד בצלאל סמוטריץ', שמצידו מסרב לחזור בו מדבריו.

בליכוד תקפו את השר בצלאל סמוטריץ׳ כששרת התרבות והספורט חבר הכנסת מירי רגב כתבה אמש, "סמוטריץ' התבייש לך! אני קוראת לך להתנצל על המילים שבהם כינית את ראש הממשלה. אתה כנראה מסתובב לאחרונה יותר מדי בקרבת שקד בנט וגם אתה נדבקת מהם במחלת יורים בתוך הנגמ"ש".

שר המדע חבר הכנסת אופיר אקוניס תקף אף הוא את השר בצלאל סמוטריץ', "יותר משההתבטאות הרתיחה - היא פשוט מביכה את האומר" לדבריו, "זאת אמירה שמחייבת התנצלות, וגם תזכורת: האחריות על מערכת המשפט בקדנציה האחרונה הייתה נתונה בידי מפלגתו שלו - ושרה מהרשימה שהוא חבר בה עמדה בראש המערכת".

סמוטריץ׳ מצידו מסרב להתנצל או לחזור בו מדבריו ובראיון הבוקר (שני) לאולפן YNET אמר, כי בשום פנים ואופן הוא לא מתכוון להתנצל או לחזור בו, "זה בא מתוך כאב. אנחנו במדינה דמוקרטית. אני אחד האנשים הכי ענייניים. גם כשחבריו של ראש הממשלה בליכוד תוקעים לו סכין בגב אני מתייצב להגנתו ושוכב על הגדר בשבילו, איפה שזה צודק ואיפה שזה נכון" אומר סמוטריץ'.

"ראש הממשלה יודע שיש לי כבוד מאוד גדול אליו, הוא יודע ששיתוף הפעולה בינינו יוצא מן הכלל. ולא מקובל עליי שעושים דה-לגיטימציה של חבר בממשלה להעביר ביקורת עניינית ובונה, ובדרך כלל גם מכובדת. לפעמים זה כואב".

בצלאל סמוטריץ' בנימין נתניהו אופיר אקוניס עפולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד