י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הפעוטה שנשכחה ברכב

פעוטה חולצה מרכב בבני ברק כשהיא אדומה ולוהטת מחום

נס בבני ברק: עובר אורח שהבחין בפעוטה נעולה ברכב, חילץ אותה תוך כדי שהוא נפצע קלות והיא פונתה בהכרה לבית החולים • "מצאתי תינוקת כשהיא אדומה ולוהטת מחום"

מרכב ממנו חולצה הפעוטה
מרכב ממנו חולצה הפעוטה צילום: צילום מסך

פעוטה כבת שנה חולצה לפני זמן קצר מרכב, לאחר שזו אותרה על ידי עוברי אורח כשהיא במצוקה. בנס, במקרה הסתיים ללא פגיעה משמעותית.

בשעות הצהרים (שני), ביום הראשון של בין הזמנים, פעוטה כבת שנה אותרה ברכב נעול ברחוב הגר"א בבני ברק. לאחר שחלון הרכב נופץ, חולצה הפעוטה כשהיא בהכרה, נבדקה על ידי גורמי הרפואה ופונתה לבית החולים תל השומר.

"עובר אורח שבר את חלון הרכב והוציא את הפעוטה" סיפרו אהרל'ה קליין ויחיאל ועקנין חובשים באיחוד הצלה. "הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהיא סובלת מאיבוד נוזלים וחשד למכת חום".

צילום: שימי כהן, מעדני זהבה

עוד הוסיפו, כי עובר האורח ששבר את החלון כדי להציל את הפעוטה, נפצע באורח קל לאחר שנחתך בגפיו תוך חילוץ הפעוטה. בן שמואל כהן, תושב ראש העין שעבד במקום סמוך, רץ במהירות, ראה שהפעוטה אדומה ומזיעה וללא היסוס שבר את החלון. 

ישראל אלמסי - מנכ"ל ידידים אשר שם לו למטרה למגר את תופעה המקרים הטראגיים של שכחת ילדים, שוחח עם בן שאמר לו: "עבדתי בסמוך למקום כששמעתי צעקות של מישהו להביא פטיש. רצתי למקום ובלי היסוס שברתי עם היד את החלון. נפצעתי קצת ביד בעקבות השבירה". ישראל הודה לו והבטיח כי לאור תושייתו יצרף אותו לארגון ויעניק לו ערכת פתיחה על מנת שהמקרה הבא, שלא יהיה, יוכל בקלות לפתוח את הרכב ללא צורך של שבירה ופציעה.

הרכב ממנו חולצה הפעוטה. צילום: יהודה פרקוביץ

יצחק קינן, חובש מארגון הצלה הוסיף, "מצאתי תינוקת כשהיא אדומה ולוהטת מחום. לדברי עוברי אורח ששברו את החלון, התינוקת שהתה בתוך הרכב כשעה וחצי".

חובש בכיר במד"א מאיר רוטנשטיין, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את התינוקת בזרועותיו של בן משפחה, כשהיא סובלת מסימני התייבשות קלה. סיפרו לנו שהיא שהתה ברכב במשך יותר משעה. היא הייתה בהכרה מלאה, ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לה טיפול רפואי שכלל פעולות קירור והשגחה. העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבי"ח, כשמצבה קל".

ונשמרתם בין הזמנים נעול ברכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד