י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
וְתַחְזִירֵנוּ לְשָׁלוֹם

הדרכות מיוחדות לבחורי ישיבות בתקופת בין הזמנים

פעילי זק"א ורשות הטבע הגנים ישתתפו בתקופת בין הזמנים בהדרכות לבחורי ישיבות בעשרות קמפים וחלוקת חוברות מסלולים ומידע, ובהם הוראות בטיחות לטיולים, מתכנון הטיול, דרך ההליכה במסלול ועד לחזרה הביתה- לשלום

הדרכות מיוחדות לבחורי ישיבות בתקופת בין הזמנים
הדרכת בחורי ישיבות לקראת בין הזמנים צילום: זק"א

מטיילים נכון – חוזרים בשלום: היום (שני) יצא לדרך פרויקט משותף של רשות הטבע והגנים וארגון זק"א בכדי לצמצום התאונות בטיולים בקרב הציבור הדתי והחרדי.

יוצאים לטיול בתקופת בין הזמנים? סוף מעשה במחשבה תחילה: מידי שנה נפגעים בתקופה זו בחורים רבים אשר לא שמרו על הוראות הבטיחות ואף שילמו על כך בחייהם וגרמו צער למשפחותיהם.

במהלך תקופת בין הזמנים מבקשים אלפי בחורים ומשפחותיהם לנצל את התקופה על מנת לצאת אל חיק הטבע, לנפוש ולטייל בארץ ישראל, על הטבע שבה וערכי המורשת הרבים שבה.

לצערנו, הניסיון המר מלמד כי במקרים רבים יוצאים האנשים לטיול ללא היערכות נכונה והם אינם מקפידים על כללי הבטיחות, אשר נועדו להגן על חייהם על מנת שישובו למשפחותיהם וללימודים בשלום. שיתוף פעולה בין רשות הטבע והגנים וארגון זק"א ינסה בע"ה לשים קץ לתופעה ולפגיעות המיותרות, אשר לעיתים מגיעות גם לפגיעות בנפש.

במסגרת פרויקט מיוחד "תחזירנו לשלום" יפעלו זק"א ורשות הטבע הגנים בתקופת בין הזמנים בהדרכות לבחורי ישיבות בעשרות קמפים וחלוקת חוברות מסלולים ומידע, ובהם הוראות בטיחות לטיולים, מתכנון הטיול, דרך ההליכה במסלול ועד לחזרה הביתה- לשלום.

ונשמרתם בין הזמנים בין הזמנים רשות הטבע והגנים זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד